2009-09-17, 14:59
  #301
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Det är tjejen med ispilarna va? Enda gången jag körde henne var hon värdelös i early, med typ 2/4/2 eller något. Slutade med 18/4/6 eller något. Och då hade dom skapliga heroes. Maken till tråkig hero dock

Favorithero då?

Just nu gillar jag Teemo och Morgana, riktigt roliga.
__________________
Senast redigerad av Teddybear 2009-09-17 kl. 15:15.
2009-09-17, 15:08
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devveloy
Nja håller inte med där.. har lirat ashe rätt mycket, visst lite tråkig men man dödar många och dör lite ifall man gör rätt

Tror mitt stora problem var att jag inte kan items alls än, man måste ha bra damage-items med henne. Men som ni säger, jävligt tråkig.
2009-09-17, 15:46
  #303
Medlem
Min nuvarande favorit är helt klart Jax, pumpa dodge/critrunor, dodge/armor talents och items för att sedan dodga som en annan galning, går ju även att dodga tornen så efter ett tag är inte ens dom farliga vilket dom är i vanliga fall. Som spells kör jag med Exhaust och teleport (för att jag är lat). :P

Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Tror mitt stora problem var att jag inte kan items alls än, man måste ha bra damage-items med henne. Men som ni säger, jävligt tråkig.

Finns ju rekommenderade itembuild, man ska dock inte lita allt för mycket på dom men ger ju en liten hint i alla fall.
__________________
Senast redigerad av kr0owe 2009-09-17 kl. 15:53.
2009-09-17, 16:06
  #304
Avslutad
Jämfört med HoN är det här spelet så sjukt mycket roligare. Har verkligen NOLL chans i HoN, vet inte vad jag ska köpa och har ingen aning om hur fan jag ska gå tillväga. Antar att jag är en fet noob då jag inte kört dota något alls innan, det verkar vara ett krav för att ens ha en chans i HoN

LoL å andra sidan kan jag klara mig ganska bra i, ligger oftast på rätt bra stats. Försöker spela igenom alla heroes nu och det är rätt kul faktiskt, än fast jag inte är något dota fan (hatar det).
2009-09-17, 17:21
  #305
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
Favorithero då?

Just nu gillar jag Teemo och Morgana, riktigt roliga.

Just nu Cho'gath. Bra allround hero. Feast är ju en äckligt rolig ulti, den + flash på en flyende hero är bara för skönt!
2009-09-17, 17:22
  #306
Medlem
Tycker LoL utmärker sig starkare i jämförelse med HoN. Visst är det fortfarande likt DoTA men det känns inte som man spelar samma spel med uppgraderad grafik iaf.
2009-09-17, 17:25
  #307
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Tycker LoL utmärker sig starkare i jämförelse med HoN. Visst är det fortfarande likt DoTA men det känns inte som man spelar samma spel med uppgraderad grafik iaf.


Hur många gånger ska man behöva förklara för folk att HoN SKA vara dota med uppgraderad grafik... det är meningen.

LoL däremot är ett LIKNANDE spel med en personlig "twist" på det hela.
2009-09-17, 18:01
  #308
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Hur många gånger ska man behöva förklara för folk att HoN SKA vara dota med uppgraderad grafik... det är meningen.

LoL däremot är ett LIKNANDE spel med en personlig "twist" på det hela.

Precis, HoN är dota emedan LoL är ett spel i samma genre.
2009-09-17, 20:38
  #309
Medlem
corpsecakes avatar
Såja nu har äntligen mitt EU acc kommit, adda Kanjouka om ni vill lira nån gång.
2009-09-18, 09:30
  #310
Medlem
Etchions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Såja nu har äntligen mitt EU acc kommit, adda Kanjouka om ni vill lira nån gång.

Corpsecake! har dödat dej massa gånger :P Nickar Tenchin å lirar med min buddy Severil.

Varför ska ni lira på jävla EU skiten? GOA är ju som känt idioter av högsta rang.

Vad tror ni om dom nya champsen då? Dvärgen å bruden med knivarna?
2009-09-18, 09:40
  #311
Medlem
Methones avatar
edit: NVM
__________________
Senast redigerad av Methone 2009-09-18 kl. 09:48.
2009-09-18, 10:55
  #312
Medlem
Stoppables avatar
BAH! Friends funkar ju fortfarande inte -.-

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in