2010-01-02, 23:56
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Nejnejnej vad pratar du nu om? Det är samma heroes som det varit hela tiden bara att man nu, sedan de införde det nya köpsystemet, inte har tillgång till alla heroes utan måste köpa dem för antingen riktiga pengar eller XP-points.

Spelet är inte i beta och flyter på bra på EUs klient.

Alltså har den jävla 93an fel, tack
2010-01-03, 14:25
Medlem
Farbror Fazers avatar
Invites till FB!

Jag är mongo, men säg inget!
Senast redigerad av Farbror Fazer 2010-01-03 kl. 14:51.
2010-01-03, 14:48
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Sitter just nu på 4st invites till LoL som jag gärna ger ut till er på FB!

Notera!

Fråga INTE om invites här i tråden, PMa mig bara. Varken jag eller mods uppskattar tiggeri i trådarna. LoL-tråden har lyckats hålla sig undan sånt och jag ser gärna det i fortsättningen. Så skriv inget om detta i tråden för då får ni en RP och inget annat.

Vad ska man med en invite till nu? Det är ändå gratis att ladda ner och spela?
2010-01-03, 14:51
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Vad ska man med en invite till nu? Det är ändå gratis att ladda ner och spela?

Är det verkligen openbeta nu? Jag hade 6 invites kvar iallfall

Aja, rensar mitt inlägg då
2010-01-03, 14:58
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Är det verkligen openbeta nu? Jag hade 6 invites kvar iallfall

Aja, rensar mitt inlägg då

Det är helt släppt nu, tror det iaf . Därför man endast kommer åt några heroes för dom övriga måste du köpa för dina influence points du samlar ihop. Har också 6 st invites liggandes och skräpandes.

Om jag har fel så är jag den förste att be om ursäkt dock!
2010-01-03, 15:09
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Det är helt släppt nu, tror det iaf . Därför man endast kommer åt några heroes för dom övriga måste du köpa för dina influence points du samlar ihop. Har också 6 st invites liggandes och skräpandes.

Om jag har fel så är jag den förste att be om ursäkt dock!

Nej det är jag som är dum här, fick ju nyss förklarat för mig att det inte var beta längre.
Jävla fail på mig
2010-01-03, 15:23
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Nej det är jag som är dum här, fick ju nyss förklarat för mig att det inte var beta längre.
Jävla fail på mig

du var trevlig att bjuda på invites ändå!

Ska försöka hinna med några games imorgon, såg att det var några roliga heroes gratis denna vecka!
2010-01-03, 15:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
du var trevlig att bjuda på invites ändå!

Ska försöka hinna med några games imorgon, såg att det var några roliga heroes gratis denna vecka!

Funkar det så att ett visst antal heroes är gratis en tid och sen börjar kosta igen?

Jag gillar verkligen konceptet att man får börja med få heroes och sen fixa fler med tiden. Då tvingas man lira fler olika och känner att man får ut något av spelandet över tid

*EDIT*

Kan man fortfarande inte denya? Tycker det är väldigt tråkigt att man inte kunde då det skiljer hyffsade spelare från downsbarn
2010-01-03, 15:52
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Funkar det så att ett visst antal heroes är gratis en tid och sen börjar kosta igen?

Jag gillar verkligen konceptet att man får börja med få heroes och sen fixa fler med tiden. Då tvingas man lira fler olika och känner att man får ut något av spelandet över tid

*EDIT*

Kan man fortfarande inte denya? Tycker det är väldigt tråkigt att man inte kunde då det skiljer hyffsade spelare från downsbarn

Japp, dom har rotation på vilka heroes som är gratis, brukar byta ut varje/varannan vecka.
Dom du köper för dina poäng du samlat ihop får du sedan alltid köra på.

Jag gillar också konceptet. Kul att ha någonting att kämpa för!

Nej, ingen denying. Var snack på forumet om det förut men Riot verkar inte gilla konceptet så starkt.
2010-01-03, 15:54
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Japp, dom har rotation på vilka heroes som är gratis, brukar byta ut varje/varannan vecka.
Dom du köper för dina poäng du samlat ihop får du sedan alltid köra på.

Jag gillar också konceptet. Kul att ha någonting att kämpa för!

Nej, ingen denying. Var snack på forumet om det förut men Riot verkar inte gilla konceptet så starkt.

Synd, men that's life antar jag

Eftersom jag mest lirar HoN så ska LoL bara bli ploj och ös, lira carrys varenda match
2010-01-04, 03:06
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Några frågor till byrådet:

1. Vad får man med en invite, jämfört med om man signar upp manuellt? Har jag missat något gotta nu?

2. Jag har lyckats börja spela på US-servern och få ihop 1000 exp. Är jag fucked nu om jag byter till Euro och måste starta om?

3. Bör jag ens byta till Euro, var spelar ni? Eller är det lika bra köra vidare på US? Jag har konstant runt 200 ping när jag lirar där.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2010-01-04 kl. 03:20.
2010-01-04, 13:30
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Några frågor till byrådet:

1. Vad får man med en invite, jämfört med om man signar upp manuellt? Har jag missat något gotta nu?
Inget, Fazer är mongo som sagt.

Citat:
2. Jag har lyckats börja spela på US-servern och få ihop 1000 exp. Är jag fucked nu om jag byter till Euro och måste starta om?

Mja, du måste tyvärr skapa nytt konto. Eller det var så för några månader sen, vet inte om de kanske fixat. try 'n' report

Citat:
3. Bör jag ens byta till Euro, var spelar ni? Eller är det lika bra köra vidare på US? Jag har konstant runt 200 ping när jag lirar där.

Beror på. Själv har jag bara spelat på EU och man stöter ju på en hel del småttingar som snackar engelska som rötägg, fast man blir väl van. Kör på det som har lägst ping helt enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in