2009-09-16, 13:36
  #289
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Inne i EU beta än?
Vill spela med lite FB folk ju!


(Usch usch usch usch vad jag hatar att spela solo med andra folk. 98% av folket som spelar är ju totalt jävla värdelösa.)

Blir lir idag, har lite folk från trakten så vi ska lira idag.
Stoppabell på EU?
2009-09-16, 14:06
  #290
Medlem
Teddybears avatar
Är det bara för mig som buddies har försvunnit och även chatten?
2009-09-16, 14:26
  #291
Medlem
Devveloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
Är det bara för mig som buddies har försvunnit och även chatten?


Nix, samma här. Var så igår kväll sen kom den tillbaka och idag så var den borta igen. Lite tråkigt när man gärna vill köra med polarna
2009-09-16, 16:59
  #292
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
Är det bara för mig som buddies har försvunnit och även chatten?


Det fungerade för mig innan idag.
2009-09-17, 01:39
  #293
Medlem
UAAs avatar
Sååå, hur är det enklaste sättet att få en nyckel? Går man med i facebookgruppen så delar de ut nycklar då de når 40k medlemmar, men det lär ju ta ett par dagar iaf. Något annat tips utöver det och att registrera sig via https://dyn.goa.com/registration_lol.php?
2009-09-17, 01:40
  #294
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Sååå, hur är det enklaste sättet att få en nyckel? Går man med i facebookgruppen så delar de ut nycklar då de når 40k medlemmar, men det lär ju ta ett par dagar iaf. Något annat tips utöver det och att registrera sig via https://dyn.goa.com/registration_lol.php?

http://www.curse.com/keys/legends-eu-premium/default.aspx
2009-09-17, 01:47
  #295
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
http://www.curse.com/keys/legends-eu-premium/default.aspx
Vet du vem som är awesome? Du är awesome. Tackar.
2009-09-17, 02:13
  #296
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Vet du vem som är awesome? Du är awesome. Tackar.

Härligt. Läs där sen om hur du ska ändra ditt nick, för du får ett random nu.

http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=960

Ses ingame.
2009-09-17, 12:24
  #297
Medlem
Devveloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
Härligt. Läs där sen om hur du ska ändra ditt nick, för du får ett random nu.

http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=960

Ses ingame.


Jag gjorde detta... men verkar som jag fick ett nytt account med beta access, medans mitt gamla är kvar. Kändes tråkigt att börja från lvl 0 när man är lvl 14 på det andra
2009-09-17, 14:15
  #298
Medlem
Spelade just som Ashe och maken till kass hjälte får man väl leta efter, allt utom ultin var pinsamt.
2009-09-17, 14:44
  #299
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Spelade just som Ashe och maken till kass hjälte får man väl leta efter, allt utom ultin var pinsamt.


Det är tjejen med ispilarna va? Enda gången jag körde henne var hon värdelös i early, med typ 2/4/2 eller något. Slutade med 18/4/6 eller något. Och då hade dom skapliga heroes. Maken till tråkig hero dock
2009-09-17, 14:59
  #300
Medlem
Devveloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Spelade just som Ashe och maken till kass hjälte får man väl leta efter, allt utom ultin var pinsamt.

Nja håller inte med där.. har lirat ashe rätt mycket, visst lite tråkig men man dödar många och dör lite ifall man gör rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in