Citat:
Ursprungligen postat av pezit
Spelade just som Ashe och maken till kass hjälte får man väl leta efter, allt utom ultin var pinsamt.
Det är tjejen med ispilarna va? Enda gången jag körde henne var hon värdelös i early, med typ 2/4/2 eller något. Slutade med 18/4/6 eller något. Och då hade dom skapliga heroes. Maken till tråkig hero dock