2009-09-08, 18:04
  #181
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Hur starka är dom? Hur många slag går creeps ner på?


2
2009-09-08, 18:09
  #182
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
2
Väldigt överdrivet. Tror de e 4 på dota.
2009-09-08, 18:13
  #183
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
2

Tycker det är bättre nu när dom blivit buffade. Tidigare var det alldeles för lätt att pusha ner tornen som ensam hero!
2009-09-08, 18:15
  #184
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Tycker det är bättre nu när dom blivit buffade. Tidigare var det alldeles för lätt att pusha ner tornen som ensam hero!
Spelar man CW och inte -em så är det väldigt sällan man pushar tornet ensam.. Kanske som rhasta. Det jag menar är att man måste ju kunna komma fram till tornet o kunna skada det iaf.
2009-09-08, 18:54
  #185
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Spelar man CW och inte -em så är det väldigt sällan man pushar tornet ensam.. Kanske som rhasta. Det jag menar är att man måste ju kunna komma fram till tornet o kunna skada det iaf.

Jo men det klarar du fortfarande av. Dock är jag en publicspelare, har inte spelat någon CW så kan inte uttrycka mig hur det funkar där.

Men heroes som Sivir, Janna, Twitch, Ashe m.m Strimlar sönder torn med rätt build iaf.
2009-09-08, 18:55
  #186
Medlem
corpsecakes avatar
Attakerar man en fiende inom tornets range (ska vi säga innan lvl 10) så är man död. Lite tråkigt men är ju ett effektivt sätt att hindra tower-diving kan man ju säga lol.

EDIT: Sen är det ju så också att man får ingen aggro även om man attakerar tower men mobs gör det inte. Detta gör det ju enklare att ta ner towers.
__________________
Senast redigerad av corpsecake 2009-09-08 kl. 19:00.
2009-09-09, 12:16
  #187
Medlem
Stoppables avatar
Någon annan som fick Beta Invite idag?
Fick en precis. De va ju trevligt.
2009-09-09, 22:20
  #188
Medlem
boonies avatar
Har spelat väldigt mkt dota och även hon. Men personligen tycker jag att LOL är mkt roligare, lite svårare då många skills inte bara är tryck så träffar du.
2009-09-09, 22:21
  #189
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Någon annan som fick Beta Invite idag?
Fick en precis. De va ju trevligt.

Trevligt! Adda corpsecake så ska vi se om vi inte kan lira nån gång ^^
2009-09-09, 22:28
  #190
Medlem
Janus11s avatar
Ännu ett nytt spel som liknar dota? Har precis testat HoN och tycker det är grymt kul. Vad är skillnaden mellan detta och HoN och vilket tycker ni är bäst? Verkar kul så skulle gärna vilja testa.
2009-09-09, 22:37
  #191
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janus11
Ännu ett nytt spel som liknar dota? Har precis testat HoN och tycker det är grymt kul. Vad är skillnaden mellan detta och HoN och vilket tycker ni är bäst? Verkar kul så skulle gärna vilja testa.

Simpelt sagt så är HoN en dota-klon medan LoL är ett nytt spel med andra heroes och abilities.
2009-09-09, 22:42
  #192
Medlem
Janus11s avatar
Har kollat lite på youtube och jag tycker LoL också verkar likna dota mycket fast mer avanserat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in