Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
finns det mycket games for européer när man kör us ? tänker mest på tidsskillnaden
Eftersom det är 6-7 timmar emellan, så lär det bli jobbigt om du vill lira på monnen, eller på kvällen, lär ju vara mest aktivitet 12-6, rätt jobbiga tider om man har arbete att sköta.
Men vad jag vet så är folk uppe dygnet runt, jag har alltid hittat games, börjar bli lite segt efter 2 am, fast tar bara någon/några minuter extra, det klarar man av att vänta.