2009-09-15, 00:55
  #265
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugo91
bara för mig det blir så att varje gång jag spelat klart en match så måste jag starta om spelet pga ett "unknown error occurred"?

Jävligt roligt spel förövrigt!


Beta
2009-09-15, 00:58
  #266
Medlem
Gör ett account på forumet sen andvänd denna länk å installera du behöver inte någon invite!

http://www.lol-europe.com/telechargement.php
__________________
Senast redigerad av Vittpularkul 2009-09-15 kl. 01:00.
2009-09-15, 09:01
  #267
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Beta

Jo självklart men undrade om det var så för alla eller om det gick lätt att fixa
2009-09-15, 10:58
  #268
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugo91
Jo självklart men undrade om det var så för alla eller om det gick lätt att fixa


Det är nog så för alla jo.
2009-09-15, 10:59
  #269
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=960

Läs och maila

*Edit: Går inte att adda några utav er. Har provat de flesta här, lyckas alla skriva fel eller är det något med systemet nu?

Jag kan inte heller adda några så det är nog ngt fel med systemet=/
2009-09-15, 11:00
  #270
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
Jag kan inte heller adda några så det är nog ngt fel med systemet=/

Kör du EU?
2009-09-15, 11:14
  #271
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Kör du EU?

japp
2009-09-15, 12:08
  #272
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
japp

Jag med. Men min polare kunde adda mig igår, runt 02.00. Ska prova idag igen.
2009-09-15, 15:09
  #273
Medlem
corpsecakes avatar
Kom på att mitt acc troligtvis var på US men fixade ett på EU idag så ska börja lira där snart.

Förresten så delar curse.com ut nycklar om det är någon som vill ha.
2009-09-15, 19:32
  #274
Medlem
Stoppables avatar
Lite sådär noob frågor nu då.
Vad betyder följande?

"Re" (Reinforcement?)
"Miss"
"Care" ( Ta det lugnt, skydda?)

Finns fler termer men kommer inte på det just nu.
Var god och fyll i
2009-09-15, 19:37
  #275
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Lite sådär noob frågor nu då.
Vad betyder följande?

"Re" (Reinforcement?)
"Miss"
"Care" ( Ta det lugnt, skydda?)

Finns fler termer men kommer inte på det just nu.
Var god och fyll i


Miss säger man när 1 eller 2 fiendeheroes inte längre är i sin lane längre. Alltså kan dom komma smygandes i skogen bakom dig.

Re (returned) eller liknande. Heroen man sa "miss" om är tillbaka i lane igen.

Care är när det saknas heroes en stund och man misstänker att dom kommer mot dig, eller mot annan i laget.
2009-09-15, 19:41
  #276
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Miss säger man när 1 eller 2 fiendeheroes inte längre är i sin lane längre. Alltså kan dom komma smygandes i skogen bakom dig.

Re (returned) eller liknande. Heroen man sa "miss" om är tillbaka i lane igen.

Care är när det saknas heroes en stund och man misstänker att dom kommer mot dig, eller mot annan i laget.


Ah tackar tackar
Några fler du kan tipsa om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in