2009-12-16, 11:40
  #385
Medlem
RubbStubbs avatar
Hur står det till på LoL fronten nu för tiden, flashback?
2009-12-16, 11:44
  #386
Medlem
Dr.Elmos avatar
Jag la ner för ett tag sen. Servern var nere i princip varje dag mellan 18-22 så jag lessnade ganska hårt. Har de fixat servern nu? Friendlist funkar? runes funkar?
2009-12-16, 12:37
  #387
Medlem
Luws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Jag la ner för ett tag sen. Servern var nere i princip varje dag mellan 18-22 så jag lessnade ganska hårt. Har de fixat servern nu? Friendlist funkar? runes funkar?

Friends list funkar och jag har inte märkt något problem med deras server, har iof bara spelat i några dagar.
Runerna har jag inte provat ännu så kan inte svara på det.
2009-12-16, 13:04
  #388
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luw
Friends list funkar och jag har inte märkt något problem med deras server, har iof bara spelat i några dagar.
Runerna har jag inte provat ännu så kan inte svara på det.
Spelar du på amerikansk eller europeisk server?
2009-12-16, 16:07
  #389
Medlem
Luws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Spelar du på amerikansk eller europeisk server?

Lirar på den europeiska servern.
2009-12-16, 18:01
  #390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Jag la ner för ett tag sen. Servern var nere i princip varje dag mellan 18-22 så jag lessnade ganska hårt. Har de fixat servern nu? Friendlist funkar? runes funkar?

Har spelat på amerikanska servrarna sen alla problem på den europeiska och det har fungerat utmärkt. Nätkoden är väldigt bra så även fast jag har ca 200ping klarar jag mig bra. Förstår inte hur det här spelet är så pass mindre populärt än HoN som bara är DotA all over, själv tröttnade jag på DotA och då kändes inte HoN som något alternativ.
2009-12-18, 02:28
  #391
Medlem
Någon mer än jag som inte kan hitta mina polare, varken i chat eller lägga till som friends?
2009-12-18, 11:15
  #392
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Någon mer än jag som inte kan hitta mina polare, varken i chat eller lägga till som friends?
ni är på olika servrar. se till att tanka samma klient. Europa eller amerikanska.
2009-12-19, 02:44
  #393
Medlem
Tror ni att folk kommer att gå från DotA till League of Legends?
2009-12-19, 03:33
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollwee20
Tror ni att folk kommer att gå från DotA till League of Legends?

Tror nog att majoriteten av de som byter från DotA börjar lira HoN istället.
2009-12-24, 00:42
  #395
Medlem
FotbollsAnalens avatar
21 förluster i rad nu MEN SNART KOMMER VINSTEN!
2009-12-24, 00:52
  #396
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollwee20
Tror ni att folk kommer att gå från DotA till League of Legends?

verkligen inte, det skulle vara som att byta från 1.6 till Half Life Deathmatch.

Är spelet släppt på riktigt eller hur är det? Försökte lira för ett tag sedan (med betaklienten) men det funkade inte. Måste väl tanka om det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in