2009-09-14, 09:23
  #253
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dea85
Riktigt skoj detta! Har spelat DotA hur mycket som helst de senaste 5 åren, en del HoN den senaste tiden och nu gett mig in i LoLvärlden. Nån här som har bra koll på runorna? Vad är högsta tier på runorna t.ex? Jag är lvl 13 atm och har en massa tier 1 och 2 runor


Högsta tier är 3.
2009-09-14, 12:43
  #254
Medlem
Devveloys avatar
Känns som om detta spel är lite mer noob vänligt ifall man jämför med HoN, Tycker att det var riktigt roligt än så länge.

Gillar speciellt köp menyerna och där du får tips på bra saker att köpa till gubben. I HoN är man helt borta när de gäller att köpa saker.. Har väl både sina för och nackdelar
2009-09-14, 15:08
  #255
Bannlyst
Fixade en key för en liten stund sedan och ska snart testa spelet för första gången, tack för tipset om vart det fanns betakeys Teddybear!

Har sett "practicegames" nämnas ett par gånger i tråden, är det Bots/AI/vad man nu vill kalla det som styr de övriga spelarna då eller luffar man omkring på kartan helt själv?

Är det någon som har något tips på någon karaktär som är relativt lättspelad men främst rolig att spela, har spelat DotA ett par år och HoN ganska precis två månader så helt oerfaren är jag inte iaf.
2009-09-14, 15:39
  #256
Medlem
Veeoons avatar
Har spelat mitt första spel, spelade som Twitch och det gick väl inte direkt skinande, men vi vann. Men det föll mig inte riktigt i smaken, ska ge det några chanser till.
2009-09-14, 15:59
  #257
Medlem
Devveloys avatar
Vilka här spelar på EU respektive US ?

Är på us själv men fixade ett acc på eu nyss med. Har pingat runt 200 till us ska prova eu nu och se om den är bättre.

Nickar Devve på US och bolyqwseh6 på Eu
__________________
Senast redigerad av Devveloy 2009-09-14 kl. 16:05.
2009-09-14, 16:04
  #258
Medlem
Ful Fisks avatar
Vart kan man få tag på en europe key? Man kan inte transfera på något smidigt sätt?
2009-09-14, 16:06
  #259
Medlem
Devveloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Vart kan man få tag på en europe key? Man kan inte transfera på något smidigt sätt?

Jag fick tag på min ifrån Curse.com, reggade mig sen fick jag ett strange användarnamn och password
2009-09-14, 17:23
  #260
Bannlyst
Har precis spelat mina första två matcher och båda slutade med vinst!
Även om jag håller båda DotA och HoN högre så var det helt klart ett kul spel.

Gick 4/2/3 i första matchen, då jag spelade Karthus.
Andra matchen gick bättre, 8/2/8 med Morgana.

Devveloy, du spelade inte möjligtvis ett game alldeles nyss där du hade Morgana på laget?
Tyckte nämligen jag kände igen "bolyqwseh6".
2009-09-14, 17:42
  #261
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devveloy
Vilka här spelar på EU respektive US ?

Är på us själv men fixade ett acc på eu nyss med. Har pingat runt 200 till us ska prova eu nu och se om den är bättre.

Nickar Devve på US och bolyqwseh6 på Eu


Sitter på EU.

Stoppable
2009-09-14, 19:04
  #262
Medlem
Devveloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jachet
Har precis spelat mina första två matcher och båda slutade med vinst!
Även om jag håller båda DotA och HoN högre så var det helt klart ett kul spel.

Gick 4/2/3 i första matchen, då jag spelade Karthus.
Andra matchen gick bättre, 8/2/8 med Morgana.

Devveloy, du spelade inte möjligtvis ett game alldeles nyss där du hade Morgana på laget?
Tyckte nämligen jag kände igen "bolyqwseh6".


mycket möjligt !! Förlorade vi eller vann vi

Har lirat några matcher nu och testat massa olika heroes.

Tycker att det blir roligare och roligare.
2009-09-14, 19:54
  #263
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devveloy
Jag fick tag på min ifrån Curse.com, reggade mig sen fick jag ett strange användarnamn och password

http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=960

Läs och maila

*Edit: Går inte att adda några utav er. Har provat de flesta här, lyckas alla skriva fel eller är det något med systemet nu?
__________________
Senast redigerad av Teddybear 2009-09-14 kl. 20:13.
2009-09-14, 22:34
  #264
Avslutad
bara för mig det blir så att varje gång jag spelat klart en match så måste jag starta om spelet pga ett "unknown error occurred"?

Jävligt roligt spel förövrigt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in