Har precis spelat mina första två matcher och båda slutade med vinst!

Även om jag håller båda DotA och HoN högre så var det helt klart ett kul spel.
Gick 4/2/3 i första matchen, då jag spelade Karthus.
Andra matchen gick bättre, 8/2/8 med Morgana.
Devveloy, du spelade inte möjligtvis ett game alldeles nyss där du hade Morgana på laget?
Tyckte nämligen jag kände igen "bolyqwseh6".