Premade - yes! Älskar att vinna, hatar att förlora. Ett FB-premade låter ju ganska roligt och om vi har en vent att sitta på blir det desto bättre. Riot har väll en vent man kan använda, vet att jag brukat samma vent med masa olika folk så det kan inte vara något annat. Minns dock inte adress/port.
Hur som helst är jag på, spelar uteslutande support när det kommer till kritan (janna) och är just nu lv 29 med cirka 100 vinster (och 17 leaves som jag fixade i början av min karriär när allt gick skit/man var sämst/inte brydde sig). Har dock spelat bra många fler matcher än så, nästan bara practice dock då jag hatar att soloque för att 8/10 ggr hamna med noobs mot en annat premade.
Nickar: Jakanbakan
Bara adda, kommer spela mycket imorgon då jag ska dra iväg till thai nu. Imorrn slutar jag dock tidigt på jobbet
@ smagg: Jax är ganska nice, Mordekaiser om man bygger enligt heat'n serve är också riktigt nice. Riktigt fläskig blir han då. Kan kolla efter hans guide till dig på forumet ikväll, den finns på strategidelen.