2009-08-25, 09:44
Medlem
Fick min beta-key idag, men vet inte om jag orkar ta tag i det, jag är så inne i HoN nu så jag tror inte jag orkar ta tag i något nytt spel.
2009-08-25, 09:49
Medlem
Ser jävligt bra ut faktiskt, kanske kan ge det en chans
2009-08-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99popcorn
Fick min beta-key idag, men vet inte om jag orkar ta tag i det, jag är så inne i HoN nu så jag tror inte jag orkar ta tag i något nytt spel.

Precis samma sak med mig.. Har börjat plugga nu också, så vet inte hur det blir med tid heller....
2009-08-25, 12:42
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellstrom87
Precis samma sak med mig.. Har börjat plugga nu också, så vet inte hur det blir med tid heller....

Tycker verkligen ni ska ta er lite tid att köra några vändor.
Jag tycker spelet är kanonkul, har dock verkligen inte något att jämföra med, inte kört DOTA eller HoN
2009-08-25, 23:24
Medlem
Krids avatar
Fick closed beta invite precis
2009-08-26, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Fick closed beta invite precis

Vilken tur ni har då.. Jag skulle göra vad som helst för en beta invite
2009-08-26, 11:27
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banox
Vilken tur ni har då.. Jag skulle göra vad som helst för en beta invite
Finns flertal sätt att få invite. Gå in på sidan så står det. En sak var att vara aktiv på deras forum. De tar en random post på hela forumet och ger den personen en closed beta invite.
2009-08-26, 19:46
Moderator
Snuffelbutts avatar
Efter första matchen kan jag bara säga att det var rätt rörigt, shopsystemet var lite sisådär och grafiken var lite väl pastell, men som sagt. Var första gamet och lagen var ojämna, åt deras håll. Så jag återkommer med mer info.
2009-08-26, 19:49
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Efter första matchen kan jag bara säga att det var rätt rörigt, shopsystemet var lite sisådär och grafiken var lite väl pastell, men som sagt. Var första gamet och lagen var ojämna, åt deras håll. Så jag återkommer med mer info.
Dra gärna lite jämförelser med HoN, och ge din åsikt på vilket som är din favorit och varför
2009-08-26, 20:04
Bannlyst
Jag är med i både betan för HoN och LoL.
Kan säga att båda spelen är roliga och grymt bra.

Men även fast HoN ser riktigt snyggt ut och är bättre på många punkter än både LoL och DotA så tycker jag ändå LoL är snäppet roligare att spela.

Känns på nått sätt kul och spännande att spela massa nya heroes och ha lite mer annorlunda gameplay från HoN/DotA. Men man märker att spelet bara är i beta-stadiet och att det finns mycket kvar att göra innan release. Vågar inte avslöja för mycket nu :P Men det är i alla fall riktigt kul, i alla fall om man spelar med kompisar

Men jag förstår att HoN kan vara roligare för många, speciellt de som gillar typ mer stats tracking och mer realistisk grafik. Själv tycker jag HoN känns för kopierat från DotA för att jag ska kunna tycka det vara sådär riktigt kul.
2009-09-04, 11:48
Medlem
Ful Fisks avatar
Fick tillgång till betan nu. Kommer med lite uppdateringar när jag listat ut vilka tider servrarna är öppna och jag lirat.
2009-09-04, 13:03
Medlem
Ful Fisks avatar
Körde mitt första game och fick 6-2-7 med ängeln. Galet kul vart det och vi vann ett tajt game på 27 minuter. Upplägget är väldigt likt dota (vilket är klart med tanke på att guinsoo är med). Kartuppbyggnaden är liknande med 3 lanes med en river emellan och tor på typ samma ställen. LoL är dock snyggare och har annorlunda skills. Köpsystemet är bättre än på dota vad jag har sett men det är svårt att bedöma hela spelet på en match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in