2011-03-01, 16:44
  #6265
Medlem
Vad är det här för skit!?!!?!?

Får idag spela min första ranked eftersom skit clienten inte fattar att jag klickar på normal utan köar mig i ranked innan jag hinner stoppa det. Har tur och får spela shen, får en bra start 2,0,0 och blir lvl 6 först i laget. Då hänger sig självklart hela spelhelvetet och jag är tvungen att stänga ner det. Vid uppstart kan jag ej logga in igen eftersom "The server is currently full. Pls try again later".

Hur ska jag nu göra blir det automatiskt Loss forgiven eller måste man maila support på något sätt och förklara? (tog en ps ifall de behöver bevis)

Känns så jävla tråkigt att man aldrig ska kunna spela detta spel ordentligt. Utan att ständigt ha problem med clienten eller servern. I grund och botten är det ju jävligt roligt men snart har jag fått nog.
__________________
Senast redigerad av Kidet 2011-03-01 kl. 16:48.
2011-03-01, 16:50
  #6266
Medlem
Varför kan jag inte joina 5v5 matcher? kan bara välja 3v3 :S
2011-03-01, 17:04
  #6267
Medlem
Psyconauts avatar
Tja. Installerade igår efter påtryckningar av en polare men det råkade bli på franska

Finns det nått smidigt vis att ändra språk? Tog sisådär hela dagen att patcha för mej så undviker det igen om det går

Tack på förhand =)
peace
2011-03-01, 17:24
  #6268
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Varför kan jag inte joina 5v5 matcher? kan bara välja 3v3 :S

Normal 5v5 är tydligen avstängt så det finns enbart ranked, så du är antagligen under 30 eller har för lite champions.
2011-03-01, 17:34
  #6269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Normal 5v5 är tydligen avstängt så det finns enbart ranked, så du är antagligen under 30 eller har för lite champions.

Jag lirade det ju innan idag :S
2011-03-01, 17:38
  #6270
Medlem
deprecations avatar
Nån som har lust att dra en match men mig och kanske lär mig grunderna?
Inget komplicerat alltså, bara dom enklaste ?
2011-03-01, 17:58
  #6271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Nån som har lust att dra en match men mig och kanske lär mig grunderna?
Inget komplicerat alltså, bara dom enklaste ?

Hur många gånger har du spelat?

Jag skulle tipsa om att först spela alla hjältar 1-2 matcher var, så du lär dig vad alla gör.
2011-03-01, 18:16
  #6272
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Hur många gånger har du spelat?

Jag skulle tipsa om att först spela alla hjältar 1-2 matcher var, så du lär dig vad alla gör.

Har spelat kanske 5-10 timmar för ett bra tag sen.
Och laddade ner det igår igen. så har kört 2 matcher än så länge.
Körde med Teemo och Tristana.

Har för mig att jag körde mest med Hemeimerdinger eller vad han heter, han kastar skiftnycklar tror jag.
Men varför kan jag inte köra med han för? måste jag vara en viss level eller nåt? :P
2011-03-01, 18:32
  #6273
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Har spelat kanske 5-10 timmar för ett bra tag sen.
Och laddade ner det igår igen. så har kört 2 matcher än så länge.
Körde med Teemo och Tristana.

Har för mig att jag körde mest med Hemeimerdinger eller vad han heter, han kastar skiftnycklar tror jag.
Men varför kan jag inte köra med han för? måste jag vara en viss level eller nåt? :P

Det är endast vissa champions som är free to play, dessa ändras varje vecka. Heimerdinger är dock en av de som är tillgänglig oftast, typ varannan- var tredje vecka så det lär inte dröja länge innan han är gratis igen. Vill man slippa vänta på att en viss hjälte ska gå att spela går det att köpa hjältar för IP eller RP i shopen. IP får man efter varje match man spelat medan RP måste köpas för riktiga pengar.
2011-03-01, 18:33
  #6274
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Har för mig att jag körde mest med Hemeimerdinger eller vad han heter, han kastar skiftnycklar tror jag.
Men varför kan jag inte köra med han för? måste jag vara en viss level eller nåt? :P
Tänk efter.

Om du redan spelat honom

varför skulle du då inte vara tillräckligt hög level?
2011-03-01, 18:37
  #6275
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Tänk efter.

Om du redan spelat honom

varför skulle du då inte vara tillräckligt hög level?

För att det är ett nytt account?
2011-03-01, 18:40
  #6276
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Det är endast vissa champions som är free to play, dessa ändras varje vecka. Heimerdinger är dock en av de som är tillgänglig oftast, typ varannan- var tredje vecka så det lär inte dröja länge innan han är gratis igen. Vill man slippa vänta på att en viss hjälte ska gå att spela går det att köpa hjältar för IP eller RP i shopen. IP får man efter varje match man spelat medan RP måste köpas för riktiga pengar.

Ah okej!
Men då måste man köpa den inför varje spel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in