2010-09-18, 19:15
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busmumrik
Någon som vet vilka quintessence-runor som är bäst för Annie? Funderar på ability power, men kanske är bättre med magic penetration? Sen har jag hört att flat hp kan fungera bra också.

Alla tre är bra alternativ. Jag kör personligen flat hp eftersom hon är så squishy.
2010-09-18, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlushFlush
Tänkte att jag skulle bli bäst i världen med Poppy, nån som har några tips? runor, masteries osv etc

fan vad det lät bögigt

btw alla lirar poppy nu..
sjukt tråkigt att lira en champ som är "common"..
vad tycker ni?
2010-09-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busmumrik
Jo, nunu är lite hybrid. Mage/Support/tank skulle jag säga även fast han inte är superbra på att tanka. När man är Kassadin nukar man rätt mycket, tro mig Men han är som du säger en lite annourlunda mage.
Mötte en duktig Kassadin det här gamet, och jag får nog hålla med, han kör mest nukes, så han bör nog ses som en mage. Support-skillsen Nunu har känns lite random, den passar inte direkt in på konceptet, eller har synergi med andra skills.

Citat:
Någon som vet vilka quintessence-runor som är bäst för Annie? Funderar på ability power, men kanske är bättre med magic penetration? Sen har jag hört att flat hp kan fungera bra också.
Jag skulle nog säga flat hp. 97 hp kan avgöra om hon får First blood eller inte.
2010-09-18, 21:00
Medlem
Igor89s avatar
Ett tips! kör ''Cooldown reduce'' Blitzcrank Man kan inprincip hålla någon CC:ad hur länge man vill
2010-09-18, 21:06
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor89
Ett tips! kör ''Cooldown reduce'' Blitzcrank Man kan inprincip hålla någon CC:ad hur länge man vill

... men inte mycket mer än så? Man vill ju inte gärna bli en allistar som alla bara ignorerar för han ändå inte är ett hot...
2010-09-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
... men inte mycket mer än så? Man vill ju inte gärna bli en allistar som alla bara ignorerar för han ändå inte är ett hot...
Som jag ser det är det Blitzcrank's jobb att hooka in fienden och restan av lagets roll att döda den. Sen har jag endast spelat Blitzcrank en gång, och jag var inte bra, så jag vet inte hur mycket jag vill uttala mig om honom. Han är inte så jättebra på att tanka, men han fungerar som en secondary tank.
2010-09-18, 23:13
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor89
CDR med mk och du är odödlig.
2010-09-19, 00:21
Bannlyst
Någon som har skype/TS3 och vill lira NU.?

Kom igeeenn ...
2010-09-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konradus
Någon som har skype/TS3 och vill lira NU.?

Kom igeeenn ...
Jag har, notera dock att jag är full som fan, precis kommit hem från en failad fest, men jag är på!
2010-09-19, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Jag har, notera dock att jag är full som fan, precis kommit hem från en failad fest, men jag är på!

har skickat pm
2010-09-19, 01:03
Medlem
Kwelis avatar
Xennah brorsan varför hojtar du inte, vi har lirat hela kvällen
2010-09-19, 02:11
Medlem
Fan va härligt det är att äga uppkäftigt pack i LoL!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in