2010-08-29, 15:12
  #1969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konradus
dom måste allvarligt talat nerfa honom, han kan spelas imba även om man inte är särskilt duktig
Garen? Han är väl inte OP? De verkar ju ha nerfat alla som tidigare var top 5, lite väl hårt i vissa fall. Garen räknas väl inte ens som top 10?

Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Jag är beroende av Urgot. Väldigt cool karaktär, najs röst
Udyr har ett intressant koncept, men i praktiken tycker jag att han är lite underväldigande. Han borde nog få några mindre buffar, jag tror att man kan fixa det rätt bra genom att ändra på hans stats lite. Låt hans attacker göra lite mer skada, ge honom lite mer base hp och så.

I veckan är det nog Anivia som har överraskat mig mest, hon kan ju faktiskt vara riktigt bra! Inte så många som kör henne förvisso, men jag känner en spelare som är grym med henne.
2010-08-29, 15:16
  #1970
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wang
De får allt hitta bättre tider att köra sina tester på, mitt på dan under en helg ? Inte för så längesen hade de nån maintenance under en fredagkväll också.

Jag tror inte de anpassar sina tider för EU-servrarna direkt...
2010-08-29, 15:20
  #1971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Jag tror inte de anpassar sina tider för EU-servrarna direkt...

Varför köra testerna på EU och US servern samtidigt då ?

EDIT: Kollade US klienten och den var online och inte busy.
2010-08-29, 15:39
  #1972
Medlem
Dea85s avatar
Citat:
Udyr har ett intressant koncept, men i praktiken tycker jag att han är lite underväldigande. Han borde nog få några mindre buffar, jag tror att man kan fixa det rätt bra genom att ändra på hans stats lite. Låt hans attacker göra lite mer skada, ge honom lite mer base hp och så.

I veckan är det nog Anivia som har överraskat mig mest, hon kan ju faktiskt vara riktigt bra! Inte så många som kör henne förvisso, men jag känner en spelare som är grym med henne.

Han pratar om urgot
2010-08-29, 17:05
  #1973
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dea85
Han pratar om urgot

2010-08-29, 17:12
  #1974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dea85
Han pratar om urgot
Haha, oj.
2010-08-29, 17:20
  #1975
Medlem
Tråkigt att det är nere, känner mig tvingad att göra nyttiga saker istället nu.
2010-08-29, 18:21
  #1976
Medlem
Vinniepazs avatar
Börjat lira poppy lite smått och måste säga att hon är riktigt grym
2010-08-29, 18:28
  #1977
Medlem
Servern uppe igen =)
2010-08-29, 18:31
  #1978
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotspur
Servern uppe igen =)

Härligt första inlägg!
Ont; det var någon som snacka om Ashe?
Den skillbuilden han länka var ingen hit, se till att gå upp EN gång i hawkshot för att kunna få din free clairvoyance. Vilket är najs, dessutom tar den ju ingen mana så det är bara att spamma när den är off cd. Lite map awarness är alltid trevligt, speciellt när du kommer upp i elon
2010-08-29, 19:17
  #1979
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinniepaz
Börjat lira poppy lite smått och måste säga att hon är riktigt grym

En Lich Bane och en Deathfire Grasp så gör hon sjuk burst damage.
2010-08-29, 20:06
  #1980
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
I veckan är det nog Anivia som har överraskat mig mest, hon kan ju faktiskt vara riktigt bra! Inte så många som kör henne förvisso, men jag känner en spelare som är grym med henne.
Nja, jag vet inte hur länge du spelat, men för kanske ett halvår sedan var Udyr sjukt op, och han hade sjuk skada. Antar att det är därför han är nerfad så hårt nu, dock fortfarande rolig att spela. Äger att ganka med när man junglar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in