Citat:
Ursprungligen postat av Konradus
dom måste allvarligt talat nerfa honom, han kan spelas imba även om man inte är särskilt duktig
Garen? Han är väl inte OP? De verkar ju ha nerfat alla som tidigare var top 5, lite väl hårt i vissa fall. Garen räknas väl inte ens som top 10?
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Jag är beroende av Urgot. Väldigt cool karaktär, najs röst

Udyr har ett intressant koncept, men i praktiken tycker jag att han är lite underväldigande. Han borde nog få några mindre buffar, jag tror att man kan fixa det rätt bra genom att ändra på hans stats lite. Låt hans attacker göra lite mer skada, ge honom lite mer base hp och så.
I veckan är det nog Anivia som har överraskat mig mest, hon kan ju faktiskt vara riktigt bra! Inte så många som kör henne förvisso, men jag känner en spelare som är grym med henne.