2010-11-16, 15:01
  #3169
Medlem
Nihennas avatar
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=68394&page=1

Patch notesen för nästa patch.
Som sagt, de tidigare påstådda sanna patch notesen var fake and gay.

Gillar Swain-buffsen, mycket trevliga.
2010-11-16, 15:08
  #3170
Medlem
Darsans avatar
Skulle du inte kunna slänga in patch-notesen här?
Företagsnätet filtrerar ut det mesta roliga från nätet, och tydligen så är lol "game related". Märkligt

(flashback finns för övrigt bara i textvariant, resten är väl blockerat...)
2010-11-16, 15:20
  #3171
Medlem
Nihennas avatar
Sådär

2010-11-16, 15:24
  #3172
Medlem
Saffoks avatar
Edit: Sen..
2010-11-16, 16:10
  #3173
Medlem
Kwelis avatar
Att de fortsätter nerfa MF begriper jag inte. Nu blir hon ju helt värdelös. Jag menar "Lowered cone width by about 25%", kom igen nu brorsan...

Nerfen på Sona var ytterst välbehövlig, men det var ju annonserat sen tidigare.

F.ö. verkar Hexdrinker riktigt nice!

Allt som allt en hyfsat trött patch..
2010-11-16, 16:44
  #3174
Medlem
pjalles avatar
Hexdrinker kommer bli min död...

Fiddlesticks

* Crowstorm now immediately applies Dread to the surrounding area after using Crowstorm

Imba?

Fortfarande inte fixat buggen med osynliga projektiler?
2010-11-16, 17:05
  #3175
Medlem
Nivarts avatar
Afton

Jag har inte letat igenom alla sidor och undrar helt enkelt om någon här har en lösning på patchingproblemet?

Jag tycker mig har testat massor av förslag på diverse hemsidor men kan helt enkelt inte få bukt på problemet mer. Efter förra patchen så laddade jag helt enkelt ner en ny och fullpatchad version av spelet men det funkade ju inte längre än till nästa patch.

Tack på förhand
2010-11-16, 18:04
  #3176
Medlem
Darsans avatar
Tack för patchnotesen tidigare idag. Synd att man blir så sugen på att spela bara

Sitter i västerås nu (slipper tyskland, men fortfarande LÅNGT hemifrån), så jag har tagit mig till ett internetcafe. Installerar LoL as we speak, men jävlar va tid det tar. Tur att det bara kostar 15kr/h

edit: efter en halvtimmes installation får jag "the launcher has experienced an error". Superkul.
__________________
Senast redigerad av Darsan 2010-11-16 kl. 18:09.
2010-11-16, 20:10
  #3177
Medlem
Efter att ha vunnit 6 normal games på rad.. ja vad händer då.
2 games i rad med 2 leavers i vadera. bara en jäkla slöseri med tid.. börjar fundera om folk ip farmar såhär.
Dom står idle i spawn och kastar nån spell då och då.

Kollar man på vad för folk jag hamnade med så har alla typ 20 - 30 leaved games..
Nej, från och med nu blir det bara rankat
__________________
Senast redigerad av _Challe_ 2010-11-16 kl. 20:12.
2010-11-16, 21:23
  #3178
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_
Efter att ha vunnit 6 normal games på rad.. ja vad händer då.
2 games i rad med 2 leavers i vadera. bara en jäkla slöseri med tid.. börjar fundera om folk ip farmar såhär.
Dom står idle i spawn och kastar nån spell då och då.

Kollar man på vad för folk jag hamnade med så har alla typ 20 - 30 leaved games..
Nej, från och med nu blir det bara rankat

EU? Adda Thylin om du vill lira duo ranked.
2010-11-16, 21:35
  #3179
Medlem
Japp, Eu.
Addar dig så kan vi lira lite sen :P

Nöter upp lite ip just nu, försöker spara ihop till temo.
Provade han för första gången idag och han va riktigt bra imo.

Jag trode han skulle vara helt värdelös då jag aldrig sett en bra temo.
4 av mina games idag har haft stats som 11 / 1 / 14 haha

Blev bra förvånad.
Nån som vet hurvida han går att spela i ranked
2010-11-16, 22:52
  #3180
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Challe_
Japp, Eu.
Addar dig så kan vi lira lite sen :P

Nöter upp lite ip just nu, försöker spara ihop till temo.
Provade han för första gången idag och han va riktigt bra imo.

Jag trode han skulle vara helt värdelös då jag aldrig sett en bra temo.
4 av mina games idag har haft stats som 11 / 1 / 14 haha

Blev bra förvånad.
Nån som vet hurvida han går att spela i ranked

Såg din history, enbart Teemo
Jag gillar personligen inte att ha en Teemo i laget i ranked. Tycker inte han tillför särskilt mycket i team fights, åtminstone inte något som inte flera andra göra bättre. Men visst, jag tycker alla får spela vilka champs dom vill så det är väl okej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in