2010-07-21, 05:58
  #1369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Varför spelar inte fler Anivia? Grymt skön hero. Får alltid ~10-15 kills med henne varje game.

För övrigt gissar jag vilt på en rejäl nerf på Xin nästa patch.

Inte mer än att dom nerfar hans ult, annars är han balanced.
2010-07-21, 07:41
  #1370
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Duh?

Anledningen till att fler inte spelar Anivia är väl att hon är så svår att lära sig, så himla svår att bli riktigt duktig på. Har endast testat henne en gång för längesen och det gick väll inte sådär jättebra direkt.

CryOPheonix som hon hette tidigare!:P.

Han som frågade efter om att köpa Nasus eller Kassadin. Bägge är sjukt roliga att lira. Som pjalle skrev så käkar en välspelad Nasus vädligt många.

Kassadin är enormt skoj om man kör AP på honom. Ditt mål är då att bursta ner deras mages. Riftwalk är bland dom skönare ultin som finns i spelet tycker jag.
2010-07-21, 08:12
  #1371
Medlem
Ni som har spelat Xin Zhao, vad kör ni för build? Jag brukar alltid rusha madreds, sen efter det starks, och sen antagligen frozen mallet för lite survivability och slow, bootsen brukar vara boots of mobility, funkar rätt bra om man junglar mycket, springa snabbt mellan lanes. Vad har ni själva kommit på som funkar bra?

Tar gärna emot lite allmänna tips angående han med


Edit: Såg nyss att dom ska ändra så att man måste vara level 30 för att kunna lira ranked play, fan vad underbart.
__________________
Senast redigerad av Xennah 2010-07-21 kl. 08:38.
2010-07-21, 10:11
  #1372
Medlem
Jak@ns avatar
Mmm det känns som ett steg i rätt riktning. Får se om det känns annorlunda nu då när man drar en soloque.


EDIT: Kollade LoL forumet lite och hittade en tråd anng Zileans bomber där det verkade finnas någon glitch. Kanske kan vara förklaringen till det tidigare nämnda problem med att det gör mer AOE skada. Verkar buggat - och fixat. http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=176039
__________________
Senast redigerad av Jak@n 2010-07-21 kl. 10:37.
2010-07-21, 11:42
  #1373
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Mmm det känns som ett steg i rätt riktning. Får se om det känns annorlunda nu då när man drar en soloque.


EDIT: Kollade LoL forumet lite och hittade en tråd anng Zileans bomber där det verkade finnas någon glitch. Kanske kan vara förklaringen till det tidigare nämnda problem med att det gör mer AOE skada. Verkar buggat - och fixat. http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=176039
Det där ser inte ut som någon glitch. Det är runt lvl 10 som jag tycker Zil är som starkast, händer ofta att jag tar ca 80% av någon stackares liv om jag dubbelklockar ett creep bredvid. Och som någon skriver på sida 2 så gjorde Zil all skada under 14 sek, vilket betyder att det inte bara kan ha kommit från två klockor, utan minst 3, säkert 4. TS hävdar ju dock att allt gjordes under en sekund, så det skulle ju kunna vara nåt skumt.
2010-07-21, 12:58
  #1374
Medlem
Jak@ns avatar
Ja nått skumt var det ju då någon från Riot skrev att "det" blivit fixat i en hotfix. Orka att dom ska ha maintance igen nu då, fan tycker dom har det hela tiden. Och en lång med.
2010-07-21, 12:59
  #1375
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Ja nått skumt var det ju då någon från Riot skrev att "det" blivit fixat i en hotfix. Orka att dom ska ha maintance igen nu då, fan tycker dom har det hela tiden. Och en lång med.

Maintance idag, nu?
2010-07-21, 13:03
  #1376
Medlem
Jak@ns avatar
"Server Backend Maintenance 2:30am-11am PDT (GMT -7)"

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=175532
2010-07-21, 13:05
  #1377
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
"Server Backend Maintenance 2:30am-11am PDT (GMT -7)"

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=175532

Jo, fast det där är väl US? Verkar som så då jag kommer in som adjudicator där .
Vill verkligen inte ha något skit när jag kommer hem från jobbet. Ska nöta idag. Har inte gjort det på 1 vecka..
2010-07-21, 13:07
  #1378
Medlem
banhxeos avatar
går inte logga in för mig, har ngn samma problem?
2010-07-21, 13:10
  #1379
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Jo, fast det där är väl US? Verkar som så då jag kommer in som adjudicator där .
Vill verkligen inte ha något skit när jag kommer hem från jobbet. Ska nöta idag. Har inte gjort det på 1 vecka..


Ja det är US, men kan tänka mig att EU kommer få något liknande då dom säkert också behöver få upp sina practicegames (antar att ni inte heller kan spela prac ännu?). Var skitsugen på att spela igår då det var så kul att testa Allistar i måndags, så blev det öldrickande etc så han aldrig med att spela... också nu det här under dagen sen träning på kvällen. Kuken! Kommer inte kunna spela idag heller med andra ord -_-
2010-07-21, 13:14
  #1380
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Ja det är US, men kan tänka mig att EU kommer få något liknande då dom säkert också behöver få upp sina practicegames (antar att ni inte heller kan spela prac ännu?). Var skitsugen på att spela igår då det var så kul att testa Allistar i måndags, så blev det öldrickande etc så han aldrig med att spela... också nu det här under dagen sen träning på kvällen. Kuken! Kommer inte kunna spela idag heller med andra ord -_-

Trökigt. Blir väl något kukigt ikväll också så en annan inte kan lira när man väl kommit hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in