2010-06-01, 14:27
  #769
Medlem
Jak@ns avatar
Har nu kommit hem från jobbet och köpt Malzahar. Fan va gött! har verkligen sett fram emot denna hero då jag älskar dots

Vizier skin ofc :P
2010-06-01, 20:40
  #770
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Har nu kommit hem från jobbet och köpt Malzahar.

Då man spelar på EU så har man inte råkat ut för denna än. Nu när du har lirat den lite har du några tips på hur man ska få ner den? Och vet du om cleanse funkar på ultin? Alltid jobbigt att råka ut för en hjälte som man inte förstår.
2010-06-02, 22:29
  #771
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Då man spelar på EU så har man inte råkat ut för denna än. Nu när du har lirat den lite har du några tips på hur man ska få ner den? Och vet du om cleanse funkar på ultin? Alltid jobbigt att råka ut för en hjälte som man inte förstår.


Nej inte direkt några tips. Men har är riktigt nice, fyfan! Spelade 3-4 games igår, minns inte, ägde dock i alla. Aldrig hänt förut i en så påtaglig utsträckning. Vet inte om det beror på att heron är ny så folk vet inte vad som kommer, eller om han helt enkelt bara är op.

Sjukt många verkar dock inte veta hur hans maindot fungerar så många håller sig runt omkring sina minions när dom har den på sig och snart ska dö. *vips* så har man dottat dom istället. Sjukt nice. Fick en kill igår på en dot jag lade som hoppade från massa minions tills jax. Killingblow kom när jag var offscreen och påväg till basen

Han känns lite som nya ryze, kan döda vem som helst 1vs1 om han har ulti. Jag menar, att lägga en spell dom drar (vet inte om det var för att jag hade 600ap) 10% total hp varje sek, en dot och sen ulti som gör dmg och stunnar i 2.5 sek är ju 100% kill. Och då har vi inte ens lagt den skill som gör SJUK dmg och silence efter någon sekund.

Gillar denna hero. Passar min spelstil perfekt. Älskar dots. Detta är min main. Skönt att äntligen ha funnit den rätta.
2010-06-03, 00:06
  #772
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Gillar denna hero. Passar min spelstil perfekt. Älskar dots. Detta är min main. Skönt att äntligen ha funnit den rätta.

Gratulerar då. Jag har kommit fram till att den är grymt kul att möta som Annie. Kört 2 games och jag har lyckas få 5-6 kill på den per game. Cleansar ultin sen så undviker jag bara dem 2 attackerna som man ser och så wops, död. Kanske inte har mött några bra motspelare med denna heron än så det kanske är därför jag tycker den är roliga att möta.
2010-06-03, 07:14
  #773
Medlem
Det är otroligt roligt att möta folk med Malzahar nu, dom tror att han är odödlig. Men icke, cleanse gör Malzahar värdelös.
2010-06-03, 07:38
  #774
Medlem
Jak@ns avatar
Mjo, cleanse sabbar ju väldigt mycket av hans momentum. Men förlitar man sig endast på att ens ulti ska fixa kills, ja då är man ju eppenbarligen en ganska dålig mal-spelare. Nu säger jag inte alls att jag själv är bra, men mitt sunda förnuft hjälper.

Sen har han ju väldig korta cd's med, doten ligger väll på 8-9 sek (kommer inte ihåg och kan inte kolla nu) så skulle någon var dum nog att slösa sin cleanse på den lägger man ju bara en ny, och då är dte bara ulti kvar, och jag antar att det är den man sparar sin cleanse till.... om man nu inte är en fet noob.

Sen är det sjukt många som skiter i cleanse med, då jag nästan bara spelar practicegames och ibland "riktigt" ser man det inte så ofta. Har inte polare att lira med atm och hatar att förlora så det får bli så, annars sitter man i en pug vs ett helt premade 5vs5 lag på vent. Inte kul. Spelar man dock 5vs5 premade kan jag tänka mig att det inte är lätt att spela mal då många säkert tar cleanse just nu just pga honom.
__________________
Senast redigerad av Jak@n 2010-06-03 kl. 07:43.
2010-06-03, 14:19
  #775
Medlem
Ockstaerrs avatar
Förstår MIG inte på folk som inte kör cleanse på sina melee chars. Jag Lirar nästan uteslutande med garen och utan cleanse skulle jag dö så mycket oftare!
2010-06-03, 14:21
  #776
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Förstår MIG inte på folk som inte kör cleanse på sina melee chars. Jag Lirar nästan uteslutande med garen och utan cleanse skulle jag dö så mycket oftare!
Cleanse är ju bra att ha på alla karaktärer. Brukar nästan alltid köra med den.
2010-06-03, 14:25
  #777
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Cleanse är ju bra att ha på alla karaktärer. Brukar nästan alltid köra med den.
Helt riktigt. Dock så blir jag tokig när jag ser typ garen eller trynd utan cleanse. Det enda dom har är en läcker spin som hjälp mot cc
2010-06-03, 15:04
  #778
Medlem
Finns det något sätt att överföra sitt konto från NA till EU eller komemr det komma något? Jag lär ju inte vara den enda som började lira i tidig beta och är fast med lvlar och skit på NA servrarna. Hade varit kul med lägre ping men vette faen om det är värt att förlora allt då det är fullt spelbart
2010-06-03, 15:11
  #779
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unilar
Finns det något sätt att överföra sitt konto från NA till EU eller komemr det komma något? Jag lär ju inte vara den enda som började lira i tidig beta och är fast med lvlar och skit på NA servrarna. Hade varit kul med lägre ping men vette faen om det är värt att förlora allt då det är fullt spelbart
Går inte och jag tror inte dom planerat att införa en sådan funktion heller. Men vem vet?
2010-06-03, 16:28
  #780
Medlem
Robss avatar
Någon vänlig själ som vill förklara lite vad man kan köpa för sina vunna matcher, hur man får ny hero och grejer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in