Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Då man spelar på EU så har man inte råkat ut för denna än. Nu när du har lirat den lite har du några tips på hur man ska få ner den? Och vet du om cleanse funkar på ultin? Alltid jobbigt att råka ut för en hjälte som man inte förstår.
Nej inte direkt några tips. Men har är riktigt nice, fyfan! Spelade 3-4 games igår, minns inte, ägde dock i alla. Aldrig hänt förut i en så påtaglig utsträckning. Vet inte om det beror på att heron är ny så folk vet inte vad som kommer, eller om han helt enkelt bara är op.
Sjukt många verkar dock inte veta hur hans maindot fungerar så många håller sig runt omkring sina minions när dom har den på sig och snart ska dö. *vips* så har man dottat dom istället. Sjukt nice. Fick en kill igår på en dot jag lade som hoppade från massa minions tills jax. Killingblow kom när jag var offscreen och påväg till basen
Han känns lite som nya ryze, kan döda vem som helst 1vs1 om han har ulti. Jag menar, att lägga en spell dom drar (vet inte om det var för att jag hade 600ap) 10% total hp varje sek, en dot och sen ulti som gör dmg och stunnar i 2.5 sek är ju 100% kill. Och då har vi inte ens lagt den skill som gör SJUK dmg och silence efter någon sekund.
Gillar denna hero. Passar min spelstil perfekt. Älskar dots. Detta är min main. Skönt att äntligen ha funnit den rätta.