2010-10-01, 00:28
Medlem
Vinniepazs avatar
Nån som har fått IP bonusen?
2010-10-01, 00:35
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinniepaz

Nej, jag trodde jag var den enda!
2010-10-01, 05:27
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahlex
Nej, jag trodde jag var den enda!

Jag har inte heller fått det
2010-10-01, 08:38
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinniepaz
Yes, men ni som inte fått det kommer att få den snart.
2010-10-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Jag har inte heller fått det

Mina polare har fått, men inte jag...
2010-10-01, 13:10
Medlem
Fargoths avatar
Grr! Varför måste servern vara nere precis när man ska spela innan man ska iväg för helgen?!
2010-10-01, 13:52
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Grr! Varför måste servern vara nere precis när man ska spela innan man ska iväg för helgen?!

Haha känns som att servern är igång på veckodagar och när helgen väl kommer så är servern otillgänglig större delen av helgen.
2010-10-01, 14:12
Medlem
Fargoths avatar
Nu funkar det dock! Hinner med en match innan man ska dra.
2010-10-01, 15:47
Medlem
Jahlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Nu funkar det dock! Hinner med en match innan man ska dra.

Samma här, gick bra också! Har börjat köra med Kayle och hon är helt klart min typ av champion.
2010-10-01, 15:53
Medlem
Kwelis avatar
Har börjat lira Akali nu och har väl spelat ca 20 matcher hittills med henne. Gillar henne verkligen skarpt! Snacka om Assassin. Man flashar in med ultin och lägger av en fet burst kombo, sen backar man undan ett par sek och gör om det. Ruggigt bra burst dmg, och riktigt feta kombos med Lich Bane. Väldigt få som kan springa ifrån Akali eftersom ultin har en CD på typ 2 sek. Grym harrasser också.
2010-10-01, 20:43
Bannlyst
Citat:
Har börjat lira Akali nu och har väl spelat ca 20 matcher hittills med henne. Gillar henne verkligen skarpt! Snacka om Assassin. Man flashar in med ultin och lägger av en fet burst kombo, sen backar man undan ett par sek och gör om det. Ruggigt bra burst dmg, och riktigt feta kombos med Lich Bane. Väldigt få som kan springa ifrån Akali eftersom ultin har en CD på typ 2 sek. Grym harrasser också.

Körde Akali rätt mycket förut, rätt kul champion Tröttnade dock lite efter Lich Bane nerfen då burst damagen blev sämre. Sen är Akali inte särskilt bra i stora team fights, då hon är så squishy Så tycker hon borde få lite buffs, typ kunna göra ultin på teammates och mer resistance och armor när hon är i det där rökmolnet.
2010-10-01, 20:46
Medlem
Vinniepazs avatar
Citat:
Akali är grymt rolig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in