Citat:
Ursprungligen postat av Katalogen
Införskaffade mig WW idag, han steker ju verkligen motståndet

Riktigt rolig hero också

Men som du sa så var det svårare på högre level, men det var mest för att man blir gangbangad utav en massa ;/
Med level menade jag här faktiskt Summoner Level. Warwick är väldigt bra mot nya spelare, men när folk börjar få lite mer erfarenhet blir Warwick sämre. Det är väldigt få över Summoner level 20 som spelar Warwick, och de som gör det är sällan bland de bästa i sitt lag.
Citat:
Ursprungligen postat av HaShMaN
Min favorit tank är helt klart Singed, har en vän som verkligen kan spela honom och brukar få 2-5 lane-kills mycket tidigt, även på ranked games.
Singed är dock ingen "pure" tank, andra tanks gör tank-jobbet bättre. Han har väldigt dålig crowd control, exempelvis. Men Singed är knappast en dålig karaktär, men det kan vara bra att ha i åtanke att han endast är halvtank, om ens det.
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Köp aldrig, ALDRIG, Philosophers stone. Philosophers stone och Malady är nog de två sämsta items i spelet.
Ja, det finns klart bättre items än dessa två. När jag ser att någon köper Malady tänker jag att denna person troligen inte är jättebra. Det verkar stämma i ungefär 90% av fallen.
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Att inte kunna denya är också bra, helt omöjligt i DotA om man var melee och mötte en skillad range gubbe som denyade alla creeps.
Jag håller med. Melee är redan rätt så svaga, varför göra dem ännu svagare? Denies segar dessutom ner spelet, det blir mer fokus på att se till att motståndaren får mindre gold och xp än att se till att man själv får gold. Dessutom kan man harassa motståndaren mer om man inte behöver bry sig om denies.