Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Dom förväntar sig att alla ska tro att det är ett 1 aprilskämt. Sen så släpper dom championen ändå, mindfuck :O Magma chamber kommer nog ta väldigt lång tid tills den blir klar. Hört något om att dom ska göra någon grafik uppdatering osv innan den kommer.
Problemet är nog inte att Riot inte har tid. Den är säkert färdigställd vid det här laget - Det som isåfall skulle vara kvar är tester av kartan ( det är ju trots allt en ny karta där allt skall vara spegelvänt - o.s.v.
Balanserat.
Det som nog visar sig vara problemet är Dota 2 som fortfarande ligger och vägrar lukras upp - Därför i marknadstaktik väntar Riot med att släppa uppgifter/info på Magma chamber.
Min teori. Nog den mest troliga
Citat:
Ursprungligen postat av Besvik
Varför kör du med levi? Man behöver inte satsa på hp som Garen. Garen är ju bara en support som man ska skaffa så mycket resist med som möjligt.
Har fan aldrig gått något vidare när jag kört Garen med HP.

Ni som frågor angående levi på garen, jo jag valde det då i den matchen på grund av dess värde den faktiskt ger då man når 20 stacks. Det är som gambling - och i mina ögon ett rentav bra item.
Billigt - och om det går bra i team fighter/solo ganks så går den sky-high. Kanske inte något high-elo spelare använder men .. har inte kommit upp dit så kan inte säga. Den finns i spelet så varför inte?
Angående att den är dålig för Garen: Jag vet inte hur ni får den till dålig för Garen? Med bra armor + mkt hp med garen är man nästan OP - Jag drog Sword of Ocult som tillägg för att mind f*cka deras lag så dom trodde att jag fokuserade dps. I Detta fall anfaller laget mig , istället för dpsen som står bakom mig; så med andra ord kan man slå ut ett grymt lag genom att använda en "falsk" bild av en själv som champion och med ett dålig knippe dps i ryggen kan dom nöta ner fiendelaget på lång/kort tid beroende på deras skill/itemval
Notera också min höga k/d. Något man kan förvänta sig med garen med tanke på ulti.
Fallet i detta game var inte ks:ande, det kan man se på den höga siffran assists.