2010-11-08, 19:52
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim
Någon annan som har problemet med att man inte hittar vänner? Ligger skiten nere?

Mm det buggar till och från.
2010-11-08, 19:53
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Fortfarande? Vi kommer inte in iaf. EU då.

nu vet jag inte, tog en paus för 20 min sen ungefär och då funkade allt som de skulle
2010-11-08, 20:06
Medlem
lal va många som frågor om en specifik hero och om den är bra... ?!

ett pro har och kan spela alla omg
2010-11-08, 20:17
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEEEMONEY
lal va många som frågor om en specifik hero och om den är bra... ?!

ett pro har och kan spela alla omg

Bara för att du lyckas med att få låt oss säga 12/0/3 med Evelynn betyder der inte att heron är bra.
2010-11-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Hahahah.
Nu vill jag inte spela TF mer :/
http://cache.gawkerassets.com/assets...9/img_1921.jpg

Andra killen från vänster ser ut som Jimmie Åkesson i sin svenska folkdräkt
2010-11-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Bara för att du lyckas med att få låt oss säga 12/0/3 med Evelynn betyder der inte att heron är bra.

say whaaaat?

1: evelynn is for noobs
2: jag sa, någon som inte har de flesta och kan spela de flesta karaktärerna tar man inte seriöst, vilket många härinne inte verkar ha
2010-11-08, 21:06
Medlem
shaqims avatar
Varför säger alla att evelynn är dålig, för noobs osv? Jag har lirat massor med henne nu och vunnit de flesta matcher med väldigt bra stats. Evelynn är inte dålig, möjligtvis svårspelad, men långt ifrån så dålig som alla säger.
2010-11-08, 21:25
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
say whaaaat?

2: jag sa, någon som inte har de flesta och kan spela de flesta karaktärerna tar man inte seriöst, vilket många härinne inte verkar ha

Håller med. Inte för att jag anser mig vara pro, men jag äger 40 karaktärer och kan väl spela i princip alla
2010-11-08, 21:38
Medlem
OneUps avatar
Citat:
say whaaaat?

Jag är inte pro och har aldrig utgett mig för att vara det. Jag tror jag nyss spelade med en sån som du. Flejming på hög nivå. Jag spelar mkt hellre med en feeder än en flejmare. Bara antyden till dålig attityd gör att jag ignorerar, och ni kan ju gissa hur bra det går med t ex missar då...
2010-11-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Jag är inte pro och har aldrig utgett mig för att vara det. Jag tror jag nyss spelade med en sån som du. Flejming på hög nivå. Jag spelar mkt hellre med en feeder än en flejmare. Bara antyden till dålig attityd gör att jag ignorerar, och ni kan ju gissa hur bra det går med t ex missar då...

då tar man dig inte seriöst heller. du gillar o spela lol, men inte o vinna.

o ja kan säga detsamma fast tvärtom, ja spelar mkt hellre med en kompetent flamer än en noob
feeder

flaming hör till. det har funnits med sen dota o de kommer alltid vara så. är man noob/noobar sig får man utstå tung kritik. lika bra noobs har inget där o göra
2010-11-08, 21:44
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim
Varför säger alla att evelynn är dålig, för noobs osv? Jag har lirat massor med henne nu och vunnit de flesta matcher med väldigt bra stats. Evelynn är inte dålig, möjligtvis svårspelad, men långt ifrån så dålig som alla säger.

Som sagt tidigare, för att man får bra stats med en hero betyder det inte att heron är bra.

Ett item förstör hela hennes game, det är det som är problemet.
2010-11-08, 21:47
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
då tar man dig inte seriöst heller. du gillar o spela lol, men inte o vinna.

o ja kan säga detsamma fast tvärtom, ja spelar mkt hellre med en kompetent flamer än en noob
feeder

flaming hör till. det har funnits med sen dota o de kommer alltid vara så. är man noob/noobar sig får man utstå tung kritik. lika bra noobs har inget där o göra

Det är skillnad på kritik och meningslöst flejmande.
Vilket lyssnar du helst på? "Hey Kennen, if you start your combo with E it's a lot easier to follow up, just a friendly tip" eller "OMG FUCKING KENNEN LEARN2PLAY RETARD noob"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in