Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Verkar inte så OP enligt mig, blir nog att man försöker fokusera ner han, precis om man divar in mitt i en teamfight som xin, man dör rätt lätt.
Den där sanguine pool verkar lite drygt dock, man blir immun mot all form av skada verkar det som?
Jo. Och det jag syftade på var kommentarerna som kommer från alla p12 när dom dör av honom första gången dom möter honom.
Blodspölen gillar jag. Skön animiation och en helt okej escape. Jag tycker han verkar hyffsat okej. Blir garanterat 6300 så får spara lite innan jag köper honom.
Ja. Men en del som hör att Xin är OP tror ju att dom bara kan kötta in först i en 5vs5 och sen döda alla. Lite finess kräver han allt.