2010-07-27, 02:16
  #1489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Är också väldigt sugen på patchnotes, verkar dock inte finnas uppe ännu. Xin kommer ju bli nerfad, det som ska bli intressant är hur dom gör med hajmadingah.

Om Xin ska nerfas borde ju hajmadingah (hihi) också nerfas. Enligt mig är han mer obalanserad än xin.
2010-07-27, 10:11
  #1490
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Är också väldigt sugen på patchnotes, verkar dock inte finnas uppe ännu.

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22479

Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
det som ska bli intressant är hur dom gör med hajmadingah.

# CH1 Concussion Grenade ability power ratio reduced to .55 from .7
# CH1 Concussion Grenade range reduced to 925 from 1000
Fixed a bug with H28G Evolutionary Turret in which level 2 and level 3 turrets were dealing full damage to towers.

Men neeeej ännu en Shaco nerf för fan Kommer man aldrig kunna fly när dem ökar tiden på q...
"and Revive can be used without breaking stealth" härligt.
2010-07-27, 10:15
  #1491
Medlem
edit:, men helvete sletenkatt. xD
2010-07-27, 10:15
  #1492
Medlem
Ockstaerrs avatar
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22481

"OMG ZO OP"
2010-07-27, 11:11
  #1493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22481

"OMG ZO OP"
Verkar inte så OP enligt mig, blir nog att man försöker fokusera ner han, precis om man divar in mitt i en teamfight som xin, man dör rätt lätt.

Den där sanguine pool verkar lite drygt dock, man blir immun mot all form av skada verkar det som?
2010-07-27, 11:20
  #1494
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22481

"OMG ZO OP"


Åhhhhhhhhhh!!! Spotlight! Fyfan vad gött. Det här ska bli spännande. Verkar dock som att patchen inte släppts ännu? När jag trycker upp launcher kan man spela som vanligt. Bleh!

EDIT: Hmm, tycker han ser lite svårspelad och inte alls lika "zomgnukeee" som jag trodde han skulle vara. Kanske om man bygger han som straight-up caster. Får "unable to connect to pvp.net servers" när jag försöker logga in, står att det är "online" i launcher dock. Hoppas patchen är på gång
__________________
Senast redigerad av Jak@n 2010-07-27 kl. 11:35.
2010-07-27, 11:38
  #1495
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Verkar inte så OP enligt mig, blir nog att man försöker fokusera ner han, precis om man divar in mitt i en teamfight som xin, man dör rätt lätt.

Den där sanguine pool verkar lite drygt dock, man blir immun mot all form av skada verkar det som?

Jo. Och det jag syftade på var kommentarerna som kommer från alla p12 när dom dör av honom första gången dom möter honom.
Blodspölen gillar jag. Skön animiation och en helt okej escape. Jag tycker han verkar hyffsat okej. Blir garanterat 6300 så får spara lite innan jag köper honom.

Ja. Men en del som hör att Xin är OP tror ju att dom bara kan kötta in först i en 5vs5 och sen döda alla. Lite finess kräver han allt.
2010-07-27, 12:09
  #1496
Medlem
När kan man logga in igen? :S
Eller det kanske bara är jag som inte kommer in?
2010-07-27, 12:58
  #1497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Man Krill
När kan man logga in igen? :S
Eller det kanske bara är jag som inte kommer in?


jag kan logga in men allt ser som vanligt ut ingen ny champion i store, hur ofta byter dom "gratis" champions? började spela i fredags så jag har ingen aning om hur ofta de byter osv
2010-07-27, 13:20
  #1498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
jag kan logga in men allt ser som vanligt ut ingen ny champion i store, hur ofta byter dom "gratis" champions? började spela i fredags så jag har ingen aning om hur ofta de byter osv
Us-server eller Eu?
2010-07-27, 13:55
  #1499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Man Krill
Us-server eller Eu?

eu
2010-07-27, 15:49
  #1500
Medlem
Jak@ns avatar
Står unavailable för mig nu och kollar man på hemsidan (US) står det ju att det ska patchas nu. Inga konstigheter. Längtar så in i bomben efter att få leka lite med Vladimir, älskar verkligen att få upptäcka nya spells och sitta och kolla och läsa allt, prova det hit och dit och känna på hur det fungerar. Det faktum att hans passive ger hp/ap gör ju att man kan sitta och testa massvis av olika itembuilds och verkligen gotta ner sig i det hela.

Kommer dock köra honom som dpscaster, om han nu inte har en skidålig AP->HP ratio och en asgrym HP->AP ratio, då kanske man föredrar den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in