2010-07-26, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Skrev lite konstigt (hade precis vaknat) men jag har aldrig spelat Xin

Xin~ är så bra för att han då har allt i en faktorn, Hans Charge gör inte bara bra med skada, men den slowar också ochh han har inbygd lifesteal. Kvarstående spells består av en 3 hit ability vilket gör att tredje skottet gör att man blir uppskjuten i luften någon sec och han har en buff som ger 35% attackspeed har jag för mig med när den är på max. Får inte heller glömma inbyggd lifesteal.

Xin Zao är nästan bannad ifrån varje Ranked game pga av denna faktorn och att om en duktig spelare med honom får den, kan det kosta er matchen.
2010-07-26, 15:30
Medlem
companion cubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
Xin~ är så bra för att han då har allt i en faktorn, Hans Charge gör inte bara bra med skada, men den slowar också ochh han har inbygd lifesteal. Kvarstående spells består av en 3 hit ability vilket gör att tredje skottet gör att man blir uppskjuten i luften någon sec och han har en buff som ger 35% attackspeed har jag för mig med när den är på max. Får inte heller glömma inbyggd lifesteal.

Xin Zao är nästan bannad ifrån varje Ranked game pga av denna faktorn och att om en duktig spelare med honom får den, kan det kosta er matchen.

Han får som max 70% atackspeed när han aktiverar den ^^
Misstänker att det är den brutala atackspeeden som gör han så OP, sen gör ju inte hans ulti saken bättre precis.
2010-07-26, 15:59
Medlem
pjalles avatar
Shaco, Heimerdinger, Soraka och Ching Chong - The Fantastic Four

Alltid bannade
2010-07-27, 00:27
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Shaco, Heimerdinger, Soraka och Ching Chong - The Fantastic Four

Alltid bannade

Lyckades få en kul comp på TT innan. Xin, Malz och Shaco. Ja vi förstörde det andra laget.
Om man har förstpick så gäller det att banna smart så man minst får 1 OP hjälte som man kan spela. Tex om man kan spela shaco eller Xin och han inte blir bannad först så bannar man tex, Heim och Soraka så det andra laget bara kan banna max 1 av de 2 alternativen och ditt lag får ett övertag.
2010-07-27, 00:55
Medlem
Fick en quadrakill med Xin innan, det var kul.

Har dock råkat ut för en konstig bugg nu några gånger. Mitt lag vinner, vi disconnectar och kommer till den skärmen där det står "Wait for stats" eller nått. Inget händer där utan man klickar förbi det efter ett tag. Går man in och kollar i "Match History" så finns inte matchen med där och om man startar om klienten så kommer man till skärmen där det står "Reconnect to match". Klickar man på knappen händer inget till en början, tillslut kraschar klienten...

Denna bugg resulterar även i en leave sen, även fast man spelat klart matchen.

WTF liksom, aldrig kul att få leaves i sin statistik och nu har jag totalt fått 3st pga av detta.. Har någon annan råkat ut för denna bugg? Har hänt under normal games (är inte lvl 30).

Nu märkte jag dessutom att servern är unavailable. Är det patchen med den nya champen som ska på eller?
2010-07-27, 01:26
Medlem
Hände mig med, mitt game dök inte upp i match history, fick ingen ip.

Jepp, patchen är på g http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22193 , maintenance var till kl 3 tror jag, äntligen nerfas xin.
2010-07-27, 01:33
Medlem
musslaas avatar
Precis tagit ner spelet och uppdaterat massor, skulle pröva LoL för första gången nu inatt, men verkar som att jag får vänta tills imorgon då servern ser ut att ligga nere >_<
2010-07-27, 01:34
Medlem
shaqims avatar
Tycker de börjar bli dåliga på att informera om maintenance och patch notes
2010-07-27, 01:36
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musslaa
Precis tagit ner spelet och uppdaterat massor, skulle pröva LoL för första gången nu inatt, men verkar som att jag får vänta tills imorgon då servern ser ut att ligga nere >_<

Vi får ändå vara tacksamma för det ständiga renoverandet och balanserandet av spelet
2010-07-27, 01:50
Medlem
musslaas avatar
Absolut, får pröva LoL imorgon efter jobbet istället! Får se om det är något att ha ^^
2010-07-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Hände mig med, mitt game dök inte upp i match history, fick ingen ip.

Jepp, patchen är på g http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22193 , maintenance var till kl 3 tror jag, äntligen nerfas xin.

Ska han nerfas alltså? Vet du vart fullständiga patch notes hittas? Har inte hittat det vid någon patch.. lite drygt.
2010-07-27, 02:08
Medlem
Jak@ns avatar
Är också väldigt sugen på patchnotes, verkar dock inte finnas uppe ännu. Xin kommer ju bli nerfad, det som ska bli intressant är hur dom gör med hajmadingah.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in