2010-07-13, 04:32
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=IzMnCv_lPxI ladda

Synd att man ska vara borta nu när säsong 1 släpps.
2010-07-13, 09:50
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple

Synd för dig, jag hade verkligen ledsnat rejält om jag missat S1. Det här har man väntat på! Om jag förstår det rätt så ska maintence (July 13 12AM-10AM PDT (GMT -7) vara över kl 10:00 amerikansk tid? Vilket borde vara runt kl 14:00 för oss? Har alltid problem med dessa tidszoner.

Riktigt spännande det här! Köpte Blitzcrank igår med och fan vad rolig han är. Den där armen är ju gudomlig att leka med.

Mina "mains" som jag helst spelar och hoppas inte blir bannade är Janna/Teemo/Rammus/Blitzcrank där janna förmodligen lär ryka på en gång medans dom andra troligen får vara kvar.

EDIT: Riktigt nice att Janna äntligen fick ett nytt skin också, som man har väntat! Och ett nice skin sen
Senast redigerad av Jak@n 2010-07-13 kl. 09:52.
2010-07-13, 09:59
Medlem
Den där filmen är riktigt grym! Tycker synd om mig själv som inte kan deltaga i det här, det känns som om alla andra för världens start före mig
2010-07-13, 10:08
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple

Nerdchills i slutet
2010-07-13, 10:29
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Nerdchills i slutet

Mmm, som fan. Hade varit riktigt coolt om dom hade typ shen med som kunde dra sin ultimate på någon med det där ljudet "oååhuuuuuuuuuuu"

Argh, vafan ska man göra tills servers kommer upp, det här är ju löjligt. Funderar på att gå och handla för att göra av med lite tid. Eller kanske bosätta sig på lol-forumet några timmar
2010-07-13, 11:06
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Mmm, som fan. Hade varit riktigt coolt om dom hade typ shen med som kunde dra sin ultimate på någon med det där ljudet "oååhuuuuuuuuuuu"

Argh, vafan ska man göra tills servers kommer upp, det här är ju löjligt. Funderar på att gå och handla för att göra av med lite tid. Eller kanske bosätta sig på lol-forumet några timmar

Själv är man på landet med en jävla laptop och mobilt bredband! Du ska skatta dig lycklig. Dock så har jag tillgång till LoL imorgon

Jag har kört någon månad nu, både på US och EU. Kör mycket bättre på EU pga. lagg. 8-1 i w/l med Pantheon. Typ 125 kills 23 deaths eller liknande. Helt sjukt rolig, lite op dock
2010-07-13, 11:41
Medlem
Började också med Blitzcrank nyligen jak@n, har fixat en liten klan inför säsong 1 och vi behövde verkligen en Blitzcrank spelare så jag tänkte bara att jag skulle testa honom. Han var ju helt jävla awesome, min nya main haha Hur bygger du upp honom?
2010-07-13, 11:46
Medlem
Citat:
Synd för dig, jag hade verkligen ledsnat rejält om jag missat S1. Det här har man väntat på! Om jag förstår det rätt så ska maintence (July 13 12AM-10AM PDT (GMT -7) vara över kl 10:00 amerikansk tid? Vilket borde vara runt kl 14:00 för oss? Har alltid problem med dessa tidszoner.

USA-tid är jag rätt säker på är 6 timmar efter jämfört med oss, GMT-7 blir väl hela 8 timmar efter då vi är GMT+1.
2010-07-13, 12:21
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleonasm
Började också med Blitzcrank nyligen jak@n, har fixat en liten klan inför säsong 1 och vi behövde verkligen en Blitzcrank spelare så jag tänkte bara att jag skulle testa honom. Han var ju helt jävla awesome, min nya main haha Hur bygger du upp honom?

Ja lagget på US är väl inte så kul direkt, men jag har aldrig testat EU så jag vet liksom inte hur illa det egentligen är på US, jag har liksom alltid kört där och man har blivit van. Inget att jämföra med liksom.

Anng Blitzcrank så bygger jag honom som en semi-tankish champ, han ska ju in i gröten lite och det känns naturligt att fixa lite hp etc och inte bygga AD eller AP. Kör honom som support/utility och inte som en DPS etc. Det jag gör är i stort sett att vara jobbig. Dra in folk, knocka upp i luften, störa dom etc. Kollade leaguecraft efter guides och har endast läst denna, den verkar dock ganska ok:

http://www.leaguecraft.com/strategies/guide/563,Prometheus%2C+IE+Robo%2C+reborn.
2010-07-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ja lagget på US är väl inte så kul direkt, men jag har aldrig testat EU så jag vet liksom inte hur illa det egentligen är på US, jag har liksom alltid kört där och man har blivit van. Inget att jämföra med liksom.

Anng Blitzcrank så bygger jag honom som en semi-tankish champ, han ska ju in i gröten lite och det känns naturligt att fixa lite hp etc och inte bygga AD eller AP. Kör honom som support/utility och inte som en DPS etc. Det jag gör är i stort sett att vara jobbig. Dra in folk, knocka upp i luften, störa dom etc. Kollade leaguecraft efter guides och har endast läst denna, den verkar dock ganska ok:

http://www.leaguecraft.com/strategies/guide/563,Prometheus%2C+IE+Robo%2C+reborn.

Ifall du märker av något lagg över huvud taget så är det nog värre än på EU.
Hittills har jag endast märkt av ett par-tre stycken korta perioder med lagg, typ serverhicka kan man väl kalla det, annars märker man aldrig av något alls.
2010-07-13, 12:58
Medlem
Ockstaerrs avatar
Jag körde på US iom betan. Sen körde jag på där tills kanske 1 månad efter EU blivit klar. Då gick jag över.
Största fördelen är väl lagget. På skillshots är det förjävligt.
2010-07-13, 16:49
Medlem
Citat:

Riktigt spännande det här! Köpte Blitzcrank igår med och fan vad rolig han är. Den där armen är ju gudomlig att leka med.

Mina "mains" som jag helst spelar och hoppas inte blir bannade är Janna/Teemo/Rammus/Blitzcrank där janna förmodligen lär ryka på en gång medans dom andra troligen får vara kvar.

EDIT: Riktigt nice att Janna äntligen fick ett nytt skin också, som man har väntat! Och ett nice skin sen

Ah vad du gör är bara att gå till eu's sida om server status: http://eu.leagueoflegends.com/board/forumdisplay.php?f=10

Där har de UK tiden så vi behöver bara lägga på en timme.

Var då en jävla lång maintaince på detta. "Season One Maintenance - July 13 9PM to July 14th 6AM UK Time". 10 på kvällen i Sverige till 7 på morgonen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in