2010-03-30, 09:57
Medlem
HaShMaNs avatar
Hade precis samma igår kväll, sen att det står att någon leavat är för den persosnen gjort det då man inte pallar vänta 1h på ett game.
2010-03-30, 20:31
Medlem
olletheones avatar
Ha, det höll bara i sig någon halv timme sen kunde jag spela mer på natten, har funkat nu idag också.

Jag är lvl 14 på min summoner, matchar de summoner lvls när man kör vanliga games?
2010-03-31, 10:14
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olletheone
Ha, det höll bara i sig någon halv timme sen kunde jag spela mer på natten, har funkat nu idag också.

Jag är lvl 14 på min summoner, matchar de summoner lvls när man kör vanliga games?
Nja, knappt. Det är lite random.
2010-03-31, 14:42
Medlem
Ockstaerrs avatar
Vad tycker ni om Twister Treeline då?
2010-03-31, 18:16
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Jag har svinkul där med AP Tristana
Efter ca 300 matcher på Summoners Rift känns Twisted riktigt kul med sitt höga tempo och möjlighet att överraska med Tristanas hopp över alla väggar. Kul med lite annorlunda buffs också, speciellt den som ger en massa fart. Ser roligt ut när en liten dvärg springer asfort
Senast redigerad av OneUp 2010-03-31 kl. 18:46.
2010-03-31, 23:21
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:

Tycker faktiskt om det, lite annorlunda spelstil men kul ändå. Fast mycket handlar om setup, mer är Summoners Rift. Spelade en match med kassadin, taric och eve mot Dr.Mundo, Udyr och Shen, gick ju inte direkt så bra, de vann på 18 min ir ngt sånt. Sämst att det inte finns en mana buff dock
2010-04-01, 14:52
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaShMaN
Tycker faktiskt om det, lite annorlunda spelstil men kul ändå. Fast mycket handlar om setup, mer är Summoners Rift. Spelade en match med kassadin, taric och eve mot Dr.Mundo, Udyr och Shen, gick ju inte direkt så bra, de vann på 18 min ir ngt sånt. Sämst att det inte finns en mana buff dock

Jag gillar den också. Det snabba tempot är ett skönt avbrott mot SR. Mundo som du säger är helt outstanding på denna bana. Fullpumpad med ulti kan han vara svår att ta död på 5vs5 och nu är man endast 3..
2010-04-01, 18:03
Medlem
olletheones avatar
Jag har fattat tycke om Poppy, kanske mest för jag köpte den för poäng men men.
Grejen är att man har chargen och den lilla speed boosten, men ofta när jag jagar någon kommer de undan. Jag har lust att bygga henne som en mean machine som slaktar.
Vet inte hur jag ska göra med items, eller ska man köra renodlad tank?

Ni får gärna ge förslag, jag antar att den frozen mallet? med slow på slag är bra, men folk kommer undan ändå
2010-04-02, 15:12
Medlem
Verpines avatar
Finns det något sätt att få fler hjältar eller? Som det är nu kan jag bara välja mellan 10 st
2010-04-02, 15:13
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verpine
Finns det något sätt att få fler hjältar eller? Som det är nu kan jag bara välja mellan 10 st

Varje gång du spelar. Så får du lite IP (Influence Points). För dessa kan du sedan köpa nya heroes i shopen.
Dom 10 du kan välja nu skiftas varje vecka. Så det är bara att lira för att ha råd med lite mer!
2010-04-02, 20:55
Medlem
Verpines avatar
Citat:
Varje gång du spelar. Så får du lite IP (Influence Points). För dessa kan du sedan köpa nya heroes i shopen.
Dom 10 du kan välja nu skiftas varje vecka. Så det är bara att lira för att ha råd med lite mer!
Är kostnad jämförbar med hur bra hjältarna är? Eller hur populära dom är?
2010-04-02, 21:16
Medlem
olletheones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verpine
Är kostnad jämförbar med hur bra hjältarna är? Eller hur populära dom är?

Det beror inte på hur bra dom är kan jag nog säga. Men jag har ingen bra förklaring på varför vissa kostar 6k och andra 3k

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in