Hej jag letar efter ett gammalt MMO (möjligen ett av de första jag spelat)
Som vanligt har jag glömt namnet men kommer ihåg själva spelet som om jag spelade det igår.
Login screenen har en dungeon / sten tema. Man var tvungen att skapa trial accounts för att jag inte hade pengar för att betala för ett riktigt konto. Trial accounten varade i 14 dagar i think.
När man skapar en karaktär fanns det rätt många olika raser som : Human,Lizardman,brute/fighter(stor byggd karaktär) etc....
Det fanns klasser som , cleric,fighter,wizard, ....
vid alla städer så fann det en safe zone , alltså en ruta där du inte kunde bli pk-ad och kameran var är lik diablos (dock inte lika smooth) , de hade också samma combat system .
Jag söker ett PC spel som kom i glada 90 talet.
Jag minns enbart introt eller trailern till spelet.
Det är primitiv 3d grafik och det handlar om nån sorts mutation eller virus som angriper.
I introt eller trailern ser man bla en man som ser på TV.
mycket mer än så vet jag desvärre inte.
Jag söker ett PC spel som kom i glada 90 talet.
Jag minns enbart introt eller trailern till spelet.
Det är primitiv 3d grafik och det handlar om nån sorts mutation eller virus som angriper.
I introt eller trailern ser man bla en man som ser på TV.
mycket mer än så vet jag desvärre inte.
desvärre var det inte det spelet. detta jag menar har mkt äldre grafik än så och det är möjligt att det är enbart trailern eller introt som är i denna 3d grafik.. har bara sett den och inte spelat själva spelet.
desvärre var det inte det spelet. detta jag menar har mkt äldre grafik än så och det är möjligt att det är enbart trailern eller introt som är i denna 3d grafik.. har bara sett den och inte spelat själva spelet.