Söker ett gammalt amiga spel? Det enda jag kommer ihåg av det är att typ godzilla? är på ett hus så ska man hoppa mellan hus? eller att han hoppar själv mellan husen och man ska skjuta på han?
någon som vet vad jag menar? hittar det inte.. tror det var godzilla.... men kom med förslag!
Tror inte det är det, men Rampage fick jag i tankarna ändå, dock spelar man monstret och blir påskjuten.
Okay, söker ett spel som jag spelade för en jävla massa år sedan. Man var typ i en dator tror jag, och skulle döda massa olika saker för att komma vidare. Det var en boss som såg ut som en insekt typ. Man såg allt från sidan och kunde skjuta. Någon som minns mer än jag?
Okay, söker ett spel som jag spelade för en jävla massa år sedan. Man var typ i en dator tror jag, och skulle döda massa olika saker för att komma vidare. Det var en boss som såg ut som en insekt typ. Man såg allt från sidan och kunde skjuta. Någon som minns mer än jag?
Tidigt 90-tal lirade jag ett LÖJLIGT skönt datorspel. Jag ska inte säga att det behöver heta så här, så bry er inte så mycket om namnet, men jag tror att det innehöll 'W' iaf, typ Walle eller något sådant. Men det kan vara helt jävla fel. Man var iaf en liten gubbe. Platform. Man sköt med en pistol.
Det var rätt svåra banor... Fan att jag inte kommer ihåg mer.
I stilen var det väldigt likt Microman och det där lite senare spelet där man gick omkring och sköt satser genom penis mot fienderna för att till slut komma fram till en brud och spänna på henne.
Hoppas min kassa beskrivning ger er något. Det hade varit helt grymt om man fick lira det där igen.
spelet är till ps1 och antagligen fps. Det går ut på att döda robotar/monster. Minns särskilt en bana där man är på taket på ett tåg och ett stort, enögt monster håller på och närmar sig. Han typ drar sig själv framåt med sina stora armar eller något liknande.