2010-02-03, 14:41
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Nilsmark är en riktig milf

Helt korrekt. Hoppas hon blir kvar länge. Har de haft nåt avsnitt med tema styrka än? Brottaren känns ju rätt körd så fort minsta smidighet krävs.

Jag gillar Sjöberg för att han är rolig men synd att han är så jävla rutten på tävlingarna. Nördar brukar kunna vara intressanta men Holm är bara en liten skit. Vet inte varför men han har alltid haft en tendens at gå mig på nerverna. Dessutom vet vi ju alla att Staffan Strand är sveriges bästa höjdhoppare genom tiderna.
Citera
2010-02-03, 14:44
Medlem
Scrapers avatar
Jag har för mig att den som är bäst på höjdhopp är den som hoppar högst, inte mest. Hör gärna av Er om jag blivit felinformerad.
Citera
2010-02-03, 16:22
Medlem
BabyJesuss avatar
Holms argumentation angående att han är en bättre höjdhoppare är såklart regisserat av SVT själva för att krydda programmet lite extra. Sjöberg har givetvis hoppat högre och är sedemera den bästa höjdhopparen vilken Holm är mycket medveten om. Holm är ingen dumskalle. Vidare kan man argumentera för att Holm är den större höjdhoppare då han olikt Sjöberg vunnit det enda som är värdigt relordböckerna, nämligen OS. Det gör honom historiskt till en större höjdhoppare än Sjöberg som även fast han hoppat högre aldrig hoppat högst och därmed blir en i mängden.

Tror för övrigt att Armand vinner. Även han skridskoåkaren är neutral och avslappnat precis som man sig bör om man ska gå långt i detta spektakel och därmed förmodligen hamna tvåa.

För övrigt ett ganska så tråkigt startfält. SVT redaktionen är sannerligen inga mästare på att sälja in sin programide. Klart som fasiken att man kan få mer intressanta namn att ställa upp på en gratis solsemester. Kanske någon hockeyspelare - typ Mats Sundin, Tommy Salo mm vore intressanta.
Citera
2010-02-03, 18:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyJesus
För övrigt ett ganska så tråkigt startfält. SVT redaktionen är sannerligen inga mästare på att sälja in sin programide. Klart som fasiken att man kan få mer intressanta namn att ställa upp på en gratis solsemester. Kanske någon hockeyspelare - typ Mats Sundin, Tommy Salo mm vore intressanta.

Jag tycker det är ett rätt bra startfält. Det är bra mix mellan sporter och kändisskap. Däremot borde de vara i ungefär samma ålder. Ulrika Knape var aktiv på 70-talet medan Kranjc och Holm precis har slutat. Det tycker jag är lite orättvist. Sundin och Salo känns skittråkiga, det måste finnas roligare hockeyspelare.
Citera
2010-02-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker det är ett rätt bra startfält. Det är bra mix mellan sporter och kändisskap. Däremot borde de vara i ungefär samma ålder. Ulrika Knape var aktiv på 70-talet medan Kranjc och Holm precis har slutat. Det tycker jag är lite orättvist. Sundin och Salo känns skittråkiga, det måste finnas roligare hockeyspelare.

Robert Burakovsky! Då blev det nog mera fart..

.
Citera
2010-02-03, 22:30
Medlem
Flairrs avatar
Skulle vilja se magnus samuelsson i programmet
Citera
2010-02-04, 03:00
Medlem
Paolo Robert hade ju kunnat Köööööööööööööört på så det rök
Citera
2010-02-04, 09:58
Medlem
erikbes avatar
Tony Rickardsson (Karismatisk med glimten i ögat)
Jonas Björkman (Spjuveraktig publikfavorit)
Håkan Södergren (Kaxig och karismatisk)
Henrik Larsson (Mest för att ha någon att störa sig på)
Gunde Svan (Folkkär)

Där har ni mina namn
Citera
2010-02-04, 10:14
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Tony Rickardsson (Karismatisk med glimten i ögat)
Jonas Björkman (Spjuveraktig publikfavorit)
Håkan Södergren (Kaxig och karismatisk)
Henrik Larsson (Mest för att ha någon att störa sig på)
Gunde Svan (Folkkär)

Där har ni mina namn

Tveksamt om Henrik Larsson har tid mitt under säsongen när han ska träna Landskrona.

Några förslag:
Martin Dahlin, om han har tid.
Någon av excyklisterna Glenn Magnusson och Magnus Bäckstedt.
Någon tennisspelare, Björkman är ett bra förslag men det finns några att välja på.
Kanotisten Marcus Oscarsson.
Anders Holmhertz, ska tydligen vara en duktig motionscyklist.
Någon utförsåkare, Pernilla Wiberg är ett förslag.
Kajsa Bergqvist
Antonina Ordina, har en intressant bakgrund, ska tydligen jobba som polis idag så någorlunda vältränad bör hon vara.
Citera
2010-02-04, 11:02
Medlem
Skrattade så jag tappade andan när de hävde över Thomas Johansson över ribban gång på gång och likt en strandad val låg han i stranden,för att inte tala om när han skulle åka över vattnet och blev liggandes kvar i......humor,mina vänner,humor
Citera
2010-02-04, 11:25
Medlem
erikbes avatar
Tomas Johansson har för mig alltid varit en snäll losertyp. Blir lite freakshow på nåt sätt. Gång på gång skojas det lite om hans vikt
Citera
2010-02-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Skrattade så jag tappade andan när de hävde över Thomas Johansson över ribban gång på gång och likt en strandad val låg han i stranden,för att inte tala om när han skulle åka över vattnet och blev liggandes kvar i......humor,mina vänner,humor

Det såg helt jävla livsfarligt ut. Jag trodde aldrig att han skulle komma över, blev nästan förbannad för att SVT hade varit så taskiga mot honom när de kom på denna tävling, de måste ha förstått att han aldrig skulle klara det- och sen tar han sig över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in