Det är verkligen helt otroligt att nattduellen utgörs av exakt samma sak varje gång. Jag tror det hade tillfört mycket mer om det typ fanns 3-4 nattdueller med olika fokus (t.ex styrka, smidighet, snabbhet, smarthet/strategi), vilken det blir slumpas fram varje gång med en råtta ā la fängelsehålan i Fångarna på Fortet (eller nåt i den stilen), och att på så sätt tvinga den som kommer sist i tävlingen att tänka "Hm.. vem har jag störst övertag på "totalt" sett?"..
Det är verkligen helt otroligt att nattduellen utgörs av exakt samma sak varje gång. Jag tror det hade tillfört mycket mer om det typ fanns 3-4 nattdueller med olika fokus (t.ex styrka, smidighet, snabbhet, smarthet/strategi), vilken det blir slumpas fram varje gång med en råtta ā la fängelsehålan i Fångarna på Fortet (eller nåt i den stilen), och att på så sätt tvinga den som kommer sist i tävlingen att tänka "Hm.. vem har jag störst övertag på "totalt" sett?"..
Exakt bara att den utmanade skulle få välja gren.
Kommer man sist en vecka ska man inte komma billigt undan.
Ja vad är de för jävla skit o ställa in? Okej att sport går före men 2an visar ju nått jävla skitprogram om pengar. Varför ställa in när det finns en kanal ledig som där de inte visas OS?
De har fyra kanaler; svt24, kunskapskanalen, svt1 och svt2 men kan inte klämma in deras tittarsiffrormässigt näst största program efter på spåret i tablån?
Ja vad är de för jävla skit o ställa in? Okej att sport går före men 2an visar ju nått jävla skitprogram om pengar. Varför ställa in när det finns en kanal ledig som där de inte visas OS?
De är verkligen o skita i tittarna
Jag tycker att det är precis raka motsatsen. SVT antar förmodligen att många av de som tittar är sådana som gärna tittar på OS och drar då slutsatsen att det är bättre att göra uppehåll för OS än att sända som vanligt.
Numera finns svtPlay för de program man inte hinner att se på stört. Så vill man se både på OS och MM är det bara att titta på det andra när man vill. Men nej, vi gör uppehåll ändå.
Inte är det första gången TV-kvällen skall förstöras av dessa erbarmligt tråkiga sportsändningar.
Tur att det bara är var fjärde år. Otur att vi istället slänger in andra saker under mellanåren.