2010-02-12, 17:35
Medlem
rotherys avatar
Det är verkligen helt otroligt att nattduellen utgörs av exakt samma sak varje gång. Jag tror det hade tillfört mycket mer om det typ fanns 3-4 nattdueller med olika fokus (t.ex styrka, smidighet, snabbhet, smarthet/strategi), vilken det blir slumpas fram varje gång med en råtta ā la fängelsehålan i Fångarna på Fortet (eller nåt i den stilen), och att på så sätt tvinga den som kommer sist i tävlingen att tänka "Hm.. vem har jag störst övertag på "totalt" sett?"..
Citera
2010-02-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rothery
Det är verkligen helt otroligt att nattduellen utgörs av exakt samma sak varje gång. Jag tror det hade tillfört mycket mer om det typ fanns 3-4 nattdueller med olika fokus (t.ex styrka, smidighet, snabbhet, smarthet/strategi), vilken det blir slumpas fram varje gång med en råtta ā la fängelsehålan i Fångarna på Fortet (eller nåt i den stilen), och att på så sätt tvinga den som kommer sist i tävlingen att tänka "Hm.. vem har jag störst övertag på "totalt" sett?"..

Exakt bara att den utmanade skulle få välja gren.
Kommer man sist en vecka ska man inte komma billigt undan.
Citera
2010-02-16, 20:00
Medlem
manskrafts avatar
Happ, inget avsnitt idag?
Citera
2010-02-16, 20:03
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft

Nästa avsnitt sänds 1 mars
Citera
2010-02-16, 20:04
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Nej och det har vi OS att tacka för, blir troligtvis inget nästa vecka heller.
Citera
2010-02-16, 20:04
Medlem
Ja vad är de för jävla skit o ställa in? Okej att sport går före men 2an visar ju nått jävla skitprogram om pengar. Varför ställa in när det finns en kanal ledig som där de inte visas OS?

De är verkligen o skita i tittarna
Citera
2010-02-16, 20:10
Medlem
De har fyra kanaler; svt24, kunskapskanalen, svt1 och svt2 men kan inte klämma in deras tittarsiffrormässigt näst största program efter på spåret i tablån?

En av veckans höjdpunkter ju
Citera
2010-02-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Ja vad är de för jävla skit o ställa in? Okej att sport går före men 2an visar ju nått jävla skitprogram om pengar. Varför ställa in när det finns en kanal ledig som där de inte visas OS?

De är verkligen o skita i tittarna

Jag tycker att det är precis raka motsatsen. SVT antar förmodligen att många av de som tittar är sådana som gärna tittar på OS och drar då slutsatsen att det är bättre att göra uppehåll för OS än att sända som vanligt.
Citera
2010-02-16, 21:12
Medlem
Numera finns svtPlay för de program man inte hinner att se på stört. Så vill man se både på OS och MM är det bara att titta på det andra när man vill. Men nej, vi gör uppehåll ändå.
Inte är det första gången TV-kvällen skall förstöras av dessa erbarmligt tråkiga sportsändningar.

Tur att det bara är var fjärde år. Otur att vi istället slänger in andra saker under mellanåren.
Citera
2010-02-16, 23:15
Medlem
Scrapers avatar
Oprofessionellt av SVT. Nu hinner serien tappa momentum och vi kommer helt att ha tappat intresset när det drar igång igen.
Citera
2010-03-02, 13:49
Medlem
Spännande avsnitt ikväll med styrka o uthållighet!

Vem tror ni presterar bra ikväll?

Vilka riskerar att åka ut?
Citera
2010-03-02, 20:24
Medlem
Synvillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Spännande avsnitt ikväll med styrka o uthållighet!

Vem tror ni presterar bra ikväll?

Vilka riskerar att åka ut?

Ser ut som att Patrik får duellera igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in