2010-01-22, 16:51
Medlem
Frank Andersson hade varit kul att ha med. Att se honom och Patrik Sjöberg pimpla vin hade varit riktigt skoj. Då hade det kunnat gå vilt till .
Citera
2010-01-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fedbo
Frank Andersson hade varit kul att ha med. Att se honom och Patrik Sjöberg pimpla vin hade varit riktigt skoj. Då hade det kunnat gå vilt till .

Jaa! Frankie boy hade säkerligen satt på de flesta honorna där utom Knape för där tror jag verkligen att vi pratar frigid.. Torrare får man leta efter med ljus och lykta..

.
Citera
2010-01-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jaa! Frankie boy hade säkerligen satt på de flesta honorna där utom Knape för där tror jag verkligen att vi pratar frigid.. Torrare får man leta efter med ljus och lykta..

.

Haha precis.

Satt och tänkte vilka som skulle varit med om man ville att det skulle hända saker och bli lite mer än middagar och lugna vin kvällar.

Kom fram till några stycken jag gärna hade velat se...
Patrik Sjöberg, Frank Andersson, JO Waldner, Zlatan (vet att aktiva inte är med, men ändå). Kom gärna på fler som hade kunnat bilda en skön uppställning. Vilka kvinnor finns, gärna sådana Frank hade gillat ; )

Undra hur Zlatans beteende hade varit i en sådan här tävling.
Citera
2010-01-23, 00:05
Medlem
tomaspirats avatar
Ricky Bruch skulle jag gärna se, tyvärr är han för gammal för dessa tävlingar.
Citera
2010-01-23, 00:10
Moderator
Dr Kings avatar
Följande hade varit ett dream team i Mästarnas Mästare (bland sådana som inte redan varit med):

Börje Salming
Gunde Svan
Mats Wilander
J-O Waldner
Torbjörn Nilsson
Tony Rickardsson
Annika Sörenstam
Pernilla Wiberg
Magdalena Forsberg
Pia Sundhage
Anniken Kringstad
Kajsa Bergqvist
Citera
2010-01-23, 00:26
Medlem
Moon The Loons avatar
Såg senaste avsnittet nu. Att Patrik Sjöberg ens uttalar sig om doping övergår mitt förstånd.Att han själv var dopad är väl den största "hemligheten" inom friidrott alla känner till. Men då ingen kan bevisa det känner han väl sig trygg.
Citera
2010-01-23, 00:30
Medlem
Hoa Hoa Dahlgren skulle givetvis få vara med, och kanske även Paolo Roberto.
Vilket gäng det hade varit.

Frank Andersson
Hoa Hoa
Sjöberg
JO Waldner
Zlatan
Paolo Roberto

. . . .
Citera
2010-01-23, 14:37
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Och här kommer ansiktet på Mästarnas husgud FIRDAUS KABIROV - lastbilsklassens vinnare i ett Paris-Dakarrally.

http://02varvara.files.wordpress.com/2010/01/firduas_kabirov_31019.jpg

Säger allt om Holm's störda beteende. Han höll på att bryta ihop när han insåg att han aldrig hört talas om snubben. Satt sedan och googlade hela natten för att sedan springa runt med sin förbannade laptop och tjata om snubben. Allt medan herr Sjöberg lutade sig tillbaka och sippade på sitt vin.

Holm har verkligen ett problem som borde bearbetas - han vet inte hur man slappnar av, tar ett skämt, ser tillvaron som något som inte nödvändigtsvis måste vinnas, förstås eller analyseras - bara tas in.
Citera
2010-01-24, 00:28
Medlem
InnocentWar1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Holm har verkligen ett problem som borde bearbetas - han vet inte hur man slappnar av, tar ett skämt, ser tillvaron som något som inte nödvändigtsvis måste vinnas, förstås eller analyseras - bara tas in.

Han är bara för mycket. Jag må säga att jag njöt när han eliminerades i "Vem vet mest" för några månader sedan. Icke desto mindre lär han stå som slutsegrare i denna slippriga såpa.
Citera
2010-01-25, 22:06
Medlem
Imorrn är det dags igen... nån som vet vem som vinner de respektive grenarna imorrn?

Skriv... men använd spoiler!
Citera
2010-01-26, 15:14
Medlem
fishattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fedbo
Hoa Hoa Dahlgren skulle givetvis få vara med, och kanske även Paolo Roberto.
Vilket gäng det hade varit.

Frank Andersson
Hoa Hoa
Sjöberg
JO Waldner
Zlatan
Paolo Roberto

. . . .

Då får du allt nog vänta några år till på zlatan...
Citera
2010-01-26, 19:03
Medlem
Vill ni veta hur det går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här