2011-05-09, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Tycker dock det är det bästa med programmet, se hur överlägsen stenmark är, sitter och skrattar när han utklassar alla i nästan allt
Inte så konstigt att ET är överlägsen när övriga inte tränar. Den enda (utöver ET) som ser någorlunda "fit" ut är Kenny, men så är han också en cyborg (hälften plåt).

Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
Klart han tar i nåt så fruktansvärt. Han antyder ju på fullaste allvar att hon platsade i ett serie A lag.
Ja, hur ska man annars tolka ett kontraktsförslag?
Det var ju en klubb som ville värva henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Danneuslingen
Fan vad en del förnedrar sig för att få ligga. Patetiskt.
Lol.
Man kan inte vara artig utan att få ligga eller?
Grabben har fru och Hanna går nog inte igång på en tatuerad 45-taggare.
Senast redigerad av Winning 2011-05-09 kl. 11:07.
Citera
2011-05-09, 11:13
Medlem
razaones avatar
Kom gärna med information om limpar fick till det med hanna

Någon mer som tycer att Stenmarks skämt är riktigt jävla värdelösa?
Citera
2011-05-09, 11:56
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winning
Lol.
Man kan inte vara artig utan att få ligga eller?
Grabben har fru och Hanna går nog inte igång på en tatuerad 45-taggare.

Överdrivet trevliga är bara snubbar som vill ligga och som på grund av sin okänslighet inte märker hur löjligt det låter/ser ut. Är det konstigt att brudar föraktar män som beter sig så?
Citera
2011-05-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Kom gärna med information om limpar fick till det med hanna

Håller inte med. Jag hade förväntat mig att han skulle vara en riktig torris, men de fåtal skämt han levererar är oftast ganska kluriga - och roliga.

Citera
2011-05-09, 12:08
Medlem
Nå, vad tror ni? Vem står som segrare efter sista avsnittet?
Jag tippar Stenmark.

Citera
2011-05-09, 12:25
Bannlyst
Citat:
JAG!
Han har väl inget annat att komma med (grabben är introvert).

Citat:
Överdrivet trevliga är bara snubbar som vill ligga och som på grund av sin okänslighet inte märker hur löjligt det låter/ser ut. Är det konstigt att brudar föraktar män som beter sig så?
Brudar bryr sig mest om pengar. Hur man är som person spelar mindre roll.

Snygg < Rik
Trevlig < Rik
Senast redigerad av Winning 2011-05-09 kl. 12:31.
Citera
2011-05-09, 12:31
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Ohlsson
Håller inte med. Jag hade förväntat mig att han skulle vara en riktig torris, men de fåtal skämt han levererar är oftast ganska kluriga - och roliga.

Mja, dom var roliga när dom var nya, på 70-talet. Jag har fått intryck av att Stenis inte drar bara ett fåtal skämt, det ska vara massor, gärna fräckisar. Men med tanke på kvaliten på hans skämtande i MM gissar jag att han läser En Rolig Halvtimme på dass, upplagor från just 70- och 80-talet.
Citera
2011-05-09, 12:33
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:

Nej, men det handlar lite om själva leveransen, timingen. Robert Gustafsson säger snarlika skämt ibland och då skrattar ju hela Sverige.

Sedan så blir det en viss charm när Stenis medvetet drar skämten på sitt "torra" sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av John Ohlsson
Nå, vad tror ni? Vem står som segrare efter sista avsnittet?
Jag tippar Stenmark.

Den som har lättast att få pulsen att sjunka till normalläget borde kunna jogga hem det här. (Det förutsätter givetvis att det finns ett moment i finalen där deltagarna skall få ned pulsen. Momentet har förekommit de två tidigare säsongerna så kanske att det finns med även i år.)

För att svara på din fråga så tror jag också Stenmark även om det känns som att Billan har flugit väldigt mycket under radarn än så länge.
Citera
2011-05-09, 12:45
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winning
Brudar bryr sig mest om pengar. Hur man är som person spelar mindre roll.

Snygg < Rik
Trevlig < Rik

Pengar OCH status. Skandalbjotis vet du. Om han nu inte är rik så måste han i alla vara känd...

Nej men seriöst nu, majoriteten män är ju faktiskt vare sig rika eller kända och de flesta av oss får ju stoppa in den ändå då och då. Emellertid får man ju inte prostituera sig fullständigt för att få knulla, som Limpar, so. sprang där och limmade på Hanna som en finnig fjortis med tonårsribba.
Citera
2011-05-09, 12:47
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Mja, dom var roliga när dom var nya, på 70-talet. Jag har fått intryck av att Stenis inte drar bara ett fåtal skämt, det ska vara massor, gärna fräckisar. Men med tanke på kvaliten på hans skämtande i MM gissar jag att han läser En Rolig Halvtimme på dass, upplagor från just 70- och 80-talet.

Jag tyckte de var rätt kul faktiskt, garvade som fan.

Mycket roligare än t.ex. när Robert Gustavsson står där på scen och förlöjligar folk gång på gång på gång...
Citera
2011-05-09, 13:18
Bannlyst
Citat:
Pengar OCH status. Skandalbjotis vet du. Om han nu inte är rik så måste han i alla vara känd...

Nej men seriöst nu, majoriteten män är ju faktiskt vare sig rika eller kända och de flesta av oss får ju stoppa in den ändå då och då. Emellertid får man ju inte prostituera sig fullständigt för att få knulla, som Limpar, so. sprang där och limmade på Hanna som en finnig fjortis med tonårsribba.
Hade Limpan varit Forsberg, och haft 500 miljoner på kontot, så hade Hanna lagt sig ned direkt.
Nu är tyvärr inte Limpan så rik, vilket innebär att han får harva runt på andrasorteringen.

Btw: Är inte pengar & status samma sak?
Senast redigerad av Winning 2011-05-09 kl. 13:45.
Citera
2011-05-09, 13:51
Medlem
JCM97s avatar
Börjar bli jävligt trött på Maria Brandin. Skitsamma om man är tävlingsmänniska, hon beter sig som en 6-åring efter varenda torsk. Hon borde ta förlusten som den man hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in