2009-09-27, 23:10
  #7909
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Har någon testat att gå på allsvenskan match med Svenskaspelkort?

Vore konstigt om ingen gjort det.
Citera
2009-09-27, 23:19
  #7910
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Vore konstigt om ingen gjort det.

Mjo måste bara fråga något kring det..
Räcker spelkortet eller behövs kvitto lr något?
Citera
2009-09-27, 23:19
  #7911
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Jag och alla andra Bajare håller stenhårt på Gnaget imorrn!

KOM IGEN, SKICKA NER DIF!!

Aa, blir så mycket roligare derbyn i ettan mot er då
Citera
2009-09-27, 23:30
  #7912
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Aa, blir så mycket roligare derbyn i ettan mot er då

Pssssst.

Sweet dreams.
Citera
2009-09-27, 23:36
  #7913
Medlem
Meanmachines avatar
Lagerbäck borde ta ut Alex i landslagstruppen på tisdag.
Citera
2009-09-27, 23:38
  #7914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Mycket kan man väl säga om AIK, men att ni har vunnit särskilt mycket kan man väl endå inte påstå?

Svenska mästare 10 gånger, vinnare av Svenska cupen 7.
766 Vunna allsvenska matcher (av 1857).
Citera
2009-09-27, 23:54
  #7915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Mjo måste bara fråga något kring det..
Räcker spelkortet eller behövs kvitto lr något?
Det räcker med spelkort, i värsta fall kan dom legitimera dig också men för mig skippade dom det för smidighetens skull.
Citera
2009-09-28, 01:04
  #7916
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Lagerbäck borde ta ut Alex i landslagstruppen på tisdag.
Jag skulle bli mer förvånad om han inte gjorde det. Varför inte ringa Teddy oxå
Citera
2009-09-28, 01:10
  #7917
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Det räcker med spelkort, i värsta fall kan dom legitimera dig också men för mig skippade dom det för smidighetens skull.

Okej.. Hur tidig var du innan matchstart? Halvtimme?
Citera
2009-09-28, 01:16
  #7918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Cirkeln är sluten, Sportsbetting är nu även han tillbaks när aik har chans på något. Klevis och Sportsbetting, medgångarnas medgångare...
Medgångare? Humor har du ju i alla fall. Vi får väl se om du åker land och rike runt för att se matcher i Superettan som jag gjorde. Eller blir det kanske bara hockey som gäller nu? dif och medgångssupport går hand i hand.

Med eller utan Dulee, vi vinner. Klarar Dembo "Jag är Allsvenskan bästa målvakt" Tourray att släppa in mindre än 4-5 mål imorgon?
Citera
2009-09-28, 03:14
  #7919
Medlem
vonmansteins avatar
Ngt som skulle smaka fågel är om

DIF lyckats vinna idag (hur nu det ska gå till) Å ajk "tappar" guldet tack vare Drulles fylla!

Sist så när gnihet vara nära på guldet så sålde dom ju det iom wilton
Citera
2009-09-28, 04:12
  #7920
Medlem
ekkams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting

Med eller utan Dulee, vi vinner. Klarar Dembo "Jag är Allsvenskan bästa målvakt" Tourray att släppa in mindre än 4-5 mål imorgon?

Nog för att ni kommer vinna matchen men var inte det där lite väl kaxigt för att komma från en kille som håller på ett lag som vid endast ett tillfälle lyckats komma över hälften av den målproduktionen i en match. Och det var mot seriejumbon utan sina två bästa spelare på egen hemmaplan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in