Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Cirkeln är sluten, Sportsbetting är nu även han tillbaks när aik har chans på något. Klevis och Sportsbetting, medgångarnas medgångare...

Medgångare? Humor har du ju i alla fall. Vi får väl se om du åker land och rike runt för att se matcher i Superettan som jag gjorde. Eller blir det kanske bara hockey som gäller nu? dif och medgångssupport går hand i hand.
Med eller utan Dulee, vi vinner. Klarar Dembo "Jag är Allsvenskan bästa målvakt" Tourray att släppa in mindre än 4-5 mål imorgon?