Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Kan inte du bara lägg ner ditt jävla drev mot AIK och inse att det är fler klubbar som spelar sina bortamatcher på "hemmaplan".
Ledtrådar: Skinnväst, fisk och rederi.
Tycker nog det är lite skillnad, eftersom IFK, GAIS och ÖIS spelar sina hemmamatcher på samma arena. Om både Gais och blåvitt har "hemmaplan" i sina derbyn neutraliseras det ju. Råsunda är ju endast AIKs hemmaarena, så derbyn där blir ju annorlunda.
Dock tycker jag diskussionen är löjlig, vill inte bajen och skansen spela på Råsunda, fixa något eget som håller måttet (vilket bajen håller på med?).