2009-09-27, 22:31
  #7897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Lika många som gbg med en match mindre spelad.
Titlar inte poäng
Citera
2009-09-27, 22:33
  #7898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Titlar inte poäng

Häng med i svängarna.
Citera
2009-09-27, 22:34
  #7899
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/ifkgoteborg/article5865725.ab. Det måste vara ett skämt va?
Citera
2009-09-27, 22:38
  #7900
Medlem
Salorms avatar
Cirkeln är sluten, Sportsbetting är nu även han tillbaks när aik har chans på något. Klevis och Sportsbetting, medgångarnas medgångare...
Citera
2009-09-27, 22:42
  #7901
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/ifkgoteborg/article5865725.ab. Det måste vara ett skämt va?

Nej, det verkar som att han kommer tillbaka, finns fler källor än Sportbladet
Citera
2009-09-27, 22:43
  #7902
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Cirkeln är sluten, Sportsbetting är nu även han tillbaks när aik har chans på något. Klevis och Sportsbetting, medgångarnas medgångare...
AIK har väl haft chans på SM guldet i x antal veckor nu?
Citera
2009-09-27, 22:43
  #7903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Nej, det verkar som att han kommer tillbaka, finns fler källor än Sportbladet
Jaha, rent spontant känns det inte som någon större hit men Håkan verkar ju veta vad han gör så vi får väl lita på honom
Citera
2009-09-27, 22:46
  #7904
Medlem
feldgraus avatar
Vore grymt om Alex kom tillbaka och agerade lite ledare/mentor/backup nu när vi har så jävla många skador och avstängningar.

Han såg ut att vara i väldigt bra fysisk form när han spelade plojmatch på Kamratgårdsdagen förra veckan så den biten är jag inte det minsta orolig över.

/feldgrau
Citera
2009-09-27, 22:49
  #7905
Medlem
RuterKungs avatar
Nu kan ju AIK forma sitt mittfält på tre sätt i min värld.

1. Mutumba-Bojan-Ortiz-Gabbe
2. Mutumba-Bojan-Ortiz-Flavio (med Miran på topp)
3. Bojan-Tjerna-Ortiz-Mutumba

Alla andra konstelationer skulle förvåna mig, personligen (det jag sett av AIK) skulle jag nog säga allternativ 2 eller 3 då det känns som Gabbe inte är helt 100 än. Måste man välja ett så blir det väll 3 då Tjerna aldrig är dålig att ha på planen i ett derby, och även om han inte är 22 längre så är ju inte Johanesson eller Burlin det heller
Citera
2009-09-27, 22:52
  #7906
Medlem
Aritzos avatar
Har någon testat att gå på allsvenskan match med Svenskaspelkort?
Citera
2009-09-27, 22:53
  #7907
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Nu kan ju AIK forma sitt mittfält på tre sätt i min värld.

1. Mutumba-Bojan-Ortiz-Gabbe
2. Mutumba-Bojan-Ortiz-Flavio (med Miran på topp)
3. Bojan-Tjerna-Ortiz-Mutumba

Alla andra konstelationer skulle förvåna mig, personligen (det jag sett av AIK) skulle jag nog säga allternativ 2 eller 3 då det känns som Gabbe inte är helt 100 än. Måste man välja ett så blir det väll 3 då Tjerna aldrig är dålig att ha på planen i ett derby, och även om han inte är 22 längre så är ju inte Johanesson eller Burlin det heller

3an känns nog mest realistisk. AIK bör inte ändra på ett vinnande koncept, sedan så undrar jag ifall bojan inte fungerar bäst på kanterna endå. Özkan tycker jag borde fokusera på att vara tillbaks i sin storform nästa säsong och endast komma in när vi har en bekväm ledning och det är 10 min kvar. Mutumba kanske har det självförtroende som fattats tidigare och lyckas bättre med sina dribblingar.
Citera
2009-09-27, 22:55
  #7908
Bannlyst
Jag och alla andra Bajare håller stenhårt på Gnaget imorrn!

KOM IGEN, SKICKA NER DIF!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in