Nu kan ju AIK forma sitt mittfält på tre sätt i min värld.
1. Mutumba-Bojan-Ortiz-Gabbe
2. Mutumba-Bojan-Ortiz-Flavio (med Miran på topp)
3. Bojan-Tjerna-Ortiz-Mutumba
Alla andra konstelationer skulle förvåna mig, personligen (det jag sett av AIK) skulle jag nog säga allternativ 2 eller 3 då det känns som Gabbe inte är helt 100 än. Måste man välja ett så blir det väll 3 då Tjerna aldrig är dålig att ha på planen i ett derby, och även om han inte är 22 längre så är ju inte Johanesson eller Burlin det heller