Mår fan illa, vi åker ju ur i år. För några omgångar sedan var jag säker på att vi skulle klara kontraktet, men nej. Vi åker ur i år. Helvete.
Och sen utsätts den stackars stackars oskyldiga suveräna styrelsen för en så hätsk och illasinnad hatattack på Söderstadion. Fy skäms, hulliganer!
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Sa ju 1-2..visste dom skulle göra mål, så jäkla stort. Nu körs vi över av MFF borta
Rättade dig.