2009-09-23, 20:13
  #7309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Han är en stjärna i AIK i Allsvenskan. That's it. Tror ingen utländsk klubb ser en framtid i honom med tanke på att han inte är värsta målsprutan och för att han är snart 30 samt redan varit proffs i Italien med kasst resultat. Inte för att han inte skulle göra bra ifrån sig i en mycket bättre liga men framtidsutsikterna är väl inte så jävla heta, tråkigt men sant. Hoppas han kan slå sig till ro i Stockholm och vara nöjd med att spela för AIK i Champions League...
+1.
Det är väl dags att inse att det bästa är att ge honom ett nytt kontrakt och försöka få ha kvar honom, istället för att han går till exempelvis bröndby som bosman. Problemet är väl att vi för närvarande bara har en spelare som vid försäljning skulle kunna ge ett hyfsat rejält tillskott i kassan i vinter och det är Ortiz. Och då krävs såväl intressenter som ett nytillskott av klass.
Citera
2009-09-23, 20:43
  #7310
Medlem
Okej vad hände? Vad gjorde pundarna?
Citera
2009-09-23, 20:48
  #7311
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
I natt drömde jag att GAIS vann med 2-0 borta mot Bajen. I vaket tillstånd är jag mer orolig. Känns som att det kan bli torsk ikväll. En poäng skulle vara oändligt mycket värt för att hålla avståndet.

haha din dröm är nära nu
Citera
2009-09-23, 20:57
  #7312
Medlem
I halvtid intervjuades Christensen av Canal Plus, som frågade om han gjort något liknande tidigare:

– Ja, det har jag gjort.

I allsvenskan?

– Ja.

Utan att det har upptäckts?

– Ja, det stämmer.

Haha skönt sagt. Även om jag hatar gbg.
Citera
2009-09-23, 21:04
  #7313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
I halvtid intervjuades Christensen av Canal Plus, som frågade om han gjort något liknande tidigare:

– Ja, det har jag gjort.

I allsvenskan?

– Ja.

Utan att det har upptäckts?

– Ja, det stämmer.

Haha skönt sagt. Även om jag hatar gbg.

Haha precis.. Jonas tycker han har hittat årets scoop
Citera
2009-09-23, 21:13
  #7314
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Sa ju 1-2..visste dom skulle göra mål, så jäkla stort. Nu kör vi över MFF borta
Citera
2009-09-23, 21:40
  #7315
Medlem
Elak trollkarls avatar
Mår fan illa, vi åker ju ur i år. För några omgångar sedan var jag säker på att vi skulle klara kontraktet, men nej. Vi åker ur i år. Helvete.
Och sen utsätts den stackars stackars oskyldiga suveräna styrelsen för en så hätsk och illasinnad hatattack på Söderstadion. Fy skäms, hulliganer!

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Sa ju 1-2..visste dom skulle göra mål, så jäkla stort. Nu körs vi över av MFF borta

Rättade dig.
Citera
2009-09-23, 21:53
  #7316
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Mår fan illa, vi åker ju ur i år. För några omgångar sedan var jag säker på att vi skulle klara kontraktet, men nej. Vi åker ur i år. Helvete.
Och sen utsätts den stackars stackars oskyldiga suveräna styrelsen för en så hätsk och illasinnad hatattack på Söderstadion. Fy skäms, hulliganer!



Rättade dig.

Förstår inte alls din kritik, vi har en offensiv som får MFF att darra (mål mot självaste gais) samt en styrelse som kommit med ett genomarbetat sparpaket. Om 2-3 år spelar bajen allsvensk fotboll igen, våga lita på det
Citera
2009-09-23, 21:55
  #7317
Medlem
gunseng2s avatar
Sköna resultat ikväll. Hade faktiskt trott att IFK skulle torska, men kryss funkar finfint det också, särskilt när Kalmar också gick och kryssade, det innebär att gnaget nu kan kryssa en av sina svåra matcher utan att tappa serieledningen. Sen möts Kalmar och Göteborg i nästa omgång, vilket säkerligen kommer resultera i poängtapp för IFK, så om vi vinner imorrn så har vi råd att torska mot Elfsborg. Torskar IFK mot Kalmar så har vi råd att kryssa mot Heif (personligen tycker jag det lutar mer åt kryss) och torska mot Elfsborg. Så vi har börjat få det försprånget vi behöver för att kunna överleva trots våra svåra bortamatcher.
Citera
2009-09-23, 21:56
  #7318
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Förstår inte alls din kritik, vi har en offensiv som får MFF att darra (mål mot självaste gais) samt en styrelse som kommit med ett genomarbetat sparpaket. Om 2-3 år spelar bajen allsvensk fotboll igen, våga lita på det
Jag vet inte om det är du eller geniet ovan som är suveränt sarkastisk, men visst... Jag lurkar lite till.
Citera
2009-09-23, 22:05
  #7319
Medlem
Elak trollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Förstår inte alls din kritik, vi har en offensiv som får MFF att darra (mål mot självaste gais) samt en styrelse som kommit med ett genomarbetat sparpaket. Om 2-3 år spelar bajen allsvensk fotboll igen, våga lita på det

I och för sig. Dessutom spelade vi ju stundtals rent suveränt i dag. Vi fick både hörnor och frisparkar tilldelade oss. Och så visade ju Haris att vi inte alls behöver sakna Petters distansskott längre.
Citera
2009-09-23, 22:06
  #7320
Medlem
Då var vi i serieledning igen då, ordningen återställd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in