2009-09-15, 00:11
  #6709
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Kan du garantera detta?
Då måste jag ju spela pengar på nästa omgång, snälla ge mig mer resultat så jag kan bli rik!

Jag är Luciano Moggi, så ja, jag kan lova det.
Citera
2009-09-15, 00:19
  #6710
Medlem
http://dif.se/diftv/default.asp?id=423
erkännande från både mesen och muppen... räcker det så???
Citera
2009-09-15, 00:35
  #6711
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Först ett hyschande, sen vickar han på fingret för att avsluta med att dela ut ett långfinger till sektion F/G.

Nu har du läst för mycket i "Aftonhoran" igen.



Så låter det alltid när det står någonting om fansen.
Citera
2009-09-15, 00:40
  #6712
Medlem
Kloptons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
http://dif.se/diftv/default.asp?id=423
erkännande från både mesen och muppen... räcker det så???

Jävla cirkus, det var inte någon 'skallning' mer än att han tryckte huvudet mot honom enligt båda spelarna. Det verkade inte vara någon annan heller som reagerade mer än vanligt när 2 spelare kommer så nära varandra i en dispyt. Förutom domaren..

Kanske kan tyckas konstigt att jag som järnkamin undrar varför Kruyt fick gult kort? Tjafs? Eller var det något annat?

aja, tråkigt som fan att det slutade på detta sätt.
Citera
2009-09-15, 00:42
  #6713
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopton
Jävla cirkus, det var inte någon 'skallning' mer än att han tryckte huvudet mot honom enligt båda spelarna. Det verkade inte vara någon annan heller som reagerade mer än vanligt när 2 spelare kommer så nära varandra i en dispyt. Förutom domaren..

Kanske kan tyckas konstigt att jag som järnkamin undrar varför Kruyt fick gult kort? Tjafs? Eller var det något annat?

aja, tråkigt som fan att det slutade på detta sätt.
För hans agerande mot publiken.
Citera
2009-09-15, 00:44
  #6714
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Är det något lag som vann SM-guld med tråkig fotboll så var det ju Kalmar *gääääsp*
Speciellt när Kalmar gjorde lika många mål som aik gör på 3 säsonger typ
Citera
2009-09-15, 00:55
  #6715
Medlem
Kloptons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
För hans agerande mot publiken.

Och det såg domaren? .. Kruyt var ju vänd med ryggen emot honom. Fast tydligen hade ju Tauer sett det från andra sidan planen också. Är väl bara DIF-supportrar som verkligen vet vad han gjorde, alternativt någon vakt.

Stod väl en vakt precis där nere i hörnet vänd mot publiken. Hur kunde den snubben missa supportrarna som sprang in?! Var också en sån där stor mikrofon precis framför klacken.. borde inte den ha uppfattat något intressant?
Citera
2009-09-15, 00:56
  #6716
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
http://dif.se/diftv/default.asp?id=423
erkännande från både mesen och muppen... räcker det så???

Jan Tauer:
"Det är svårt att tänka normalt för mig..."
Citera
2009-09-15, 01:09
  #6717
Medlem
sebbesebs avatar
Det ska iaf blir intressant att se vad dif får för straf"f pga planstormningen" och flaskorna (som var i plast?) som kastades.

Ber till övre makter att öis vinner imorn. AIK i toppen och djurgårn i botten!

Superettan, djurgårn!
Citera
2009-09-15, 01:45
  #6718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
Superettan, djurgårn!

It's funny because it's true!
Citera
2009-09-15, 01:46
  #6719
Medlem
Lassebajskasses avatar
Ja, vad ska man säga efter en match som denna... Helvete. Bra lir första 25-30 måste man säga, påminde mig om matchen mot IFK.
Dembo får fan ta o ge sig med sina brutala tabbar, det är inte kul längre. Dock blev jag inte mest upprörd över själva tabben i sig, utan hur karlfan tänkte när han gestikulerar mot sina lagkamrater som att det vore deras fel? (Jag kanske blandar ihop situationerna, men har för mig att detta var fallet.)

Ang. vad som hände med Tauer och min reaktion på detta är att han borde hyllas som den Jesus liknande german han är, fyfan vilket jävla hjärta. Självklart kommer någon komma med kommentarer angående hur det är idiotiskt att dra på sig ett kort som detta, särskilt i vår situation, men ska jag vara helt ärlig uppskattar jag fan en spelare som visar hjärta och passion för klubben, man märker på honom att han bryr sig om hur det går för DIF. Hade vi haft spelare liknande Tauer är jag säker på att våran situation i tabellen hade sett annorlunda ut.

Till den som anmärkte Tauers svenska i intervjun får jag påpeka att jag är imponerad hur han har på relativt kort tid lärt sig att behärska språket på ett väldigt bra sett.. till skillnad från gnagets jävla främlingslegion...

Förövrigt var det en fantastisk inramning och ett jävligt bra tifo för en gångs skull, mycket roligt att se. Internbox kan vi dock i fortsättningen överlåta till BA och deras anhängare, dom brukar göra det så mycket bättre...


Fan för superettan...
Citera
2009-09-15, 01:52
  #6720
Medlem
Vad spelar hans hjärta för roll när han är totalt värdelös som fotbollsspelare?
Sen måste jag ändå påpeka, hur stort hjärta kan han ha om han är så jävla idiotisk att han tar ett rött kort i det läget? Dock är det ju inte direkt en försämring för dif att spela med en tauer mindre på planen.

http://www.bildbyran.se/ipic/lores/8/aaldfn_q.jpg

Har inte dom hjärta för klubben då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in