Ja, vad ska man säga efter en match som denna... Helvete. Bra lir första 25-30 måste man säga, påminde mig om matchen mot IFK.
Dembo får fan ta o ge sig med sina brutala tabbar, det är inte kul längre. Dock blev jag inte mest upprörd över själva tabben i sig, utan hur karlfan tänkte när han gestikulerar mot sina lagkamrater som att det vore deras fel? (Jag kanske blandar ihop situationerna, men har för mig att detta var fallet.)
Ang. vad som hände med Tauer och min reaktion på detta är att han borde hyllas som den Jesus liknande german han är, fyfan vilket jävla hjärta. Självklart kommer någon komma med kommentarer angående hur det är idiotiskt att dra på sig ett kort som detta, särskilt i vår situation, men ska jag vara helt ärlig uppskattar jag fan en spelare som visar hjärta och passion för klubben, man märker på honom att han bryr sig om hur det går för DIF. Hade vi haft spelare liknande Tauer är jag säker på att våran situation i tabellen hade sett annorlunda ut.
Till den som anmärkte Tauers svenska i intervjun får jag påpeka att jag är imponerad hur han har på relativt kort tid lärt sig att behärska språket på ett väldigt bra sett.. till skillnad från gnagets jävla främlingslegion...
Förövrigt var det en fantastisk inramning och ett jävligt bra tifo för en gångs skull, mycket roligt att se. Internbox kan vi dock i fortsättningen överlåta till BA och deras anhängare, dom brukar göra det så mycket bättre...
Fan för superettan...