Citat:
Ursprungligen postat av cst
Var du där? Tidningarnas hyschande finger var betydligt värre än vad det låter. Han förtjänar varenda jävla inkastat föremål för sin dumhet.
Med det inte sagt att jag tycker att saker ska slängas in.
Jag var inte där, jag såg det på repris efter repris på tv, var du i sektionen han hyschade, eller såg du det på långt håll, eller hörde det från polare? Det som visades på tv hur som helst var ett hyscande/ajabaja finger som på gick i högst 2 sek, han tog knappast märkvärdigt lång tid på sig att förbereda sig för hörnan heller om det nu var det. Se repriserna du också och berätta gärna vad det är man inte ser.
Jag är dock stolt över att Kruys står upp och inte skämmer ut sig som varenda jäkel i fotbollsvärlden efter att Tauer går in och bumpar huvud med honom.
edit: såg nu ditt inlägg och om han räcker finger är det självklart att gå för långt men ändå så är det inget som inte hänt tidigare, inte värt rött kort, etc. Har varit med om många gånger då målvakter står och skrattar åt en, gör gester etc., det är inget ovanligt och hade knappast kommenterats speciellt om inte dif supportrarna hade kunnat hålla sig till läktaren.