Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Det kruys gör är inte snyggt någonstans, speciellt inte med tanke på att han vet var djurgården ligger i tabellen och går igenom just. Jag kan förstå att publiken reagerar, men jag tycker fortfarande att det är lika komiskt

Jag kan inte påstå att jag tycker att det är särskilt allvarligt, snarare något som hör till fotbollen. Eller åtminstone gör det hela lite charmigt. Lite hyss är i min regelbok ok. Jag är alltså lite ambivalent i frågan, vill egentligen inte försvara det, men ej heller helt förkasta hans beteende.