Vilket lag som helst får fan vinna Allsvenskan förutom gnetspelarna i AIK
Hoppas självklart på att IFK klarar att samla styrkorna efter ännu en tung skada men om inte vi tar det så är det fan bättre om Elfsborg går förbi råttorna.
Om man jämför AIK med Kalmar om en gång utmålades som en fara för fotbollen så spelade de rena rama sambafotbollen jämfört med AIK.
2008, 30 spelade matcher och 70-32 i målskillnad (vinnare)
2007, 26 spelade matcher och 43-32 i målskillnad (tvåa efter mesta mästarna)
2006, 26 spelade matcher och 39-30 i målskillnad (femma)
2005. 26 spelade matcher och 36-21 i målskillnad (trea)
Jämför det med AIK:s 26 mål efter 23 omgångar.. vad fan är det? Hur kan de leda serien? Man får gå ner till plats åtta för att hitta något liknande.
Kom igen nu Bärkroth!