Citat:
Ursprungligen postat av cst
Först ett hyschande, sen vickar han på fingret för att avsluta med att dela ut ett långfinger till sektion F/G.
Har du någon länk där man kan se det?
Tyckte mest det såg ut som ett hyschande mot aporna på läktaren.
Otroligt skönt att Malmö lyckades vinna för en gångs skull, ännu skönare att sparka DIF ett steg närmre superettan.
Kruys bör vara given i det centrala mittfältet framöver, grymt passningssäker och bättre blick för spelet än både RÅP & Danne.
Härligt att det lossnade för Ofere till slut, han får gärna trycka dit ett par till nu sista matcherna.
Trist med felaktig offside avblåsning på Agons mål, men vad i helvete sysslar Djurgårdens målvakt med när han knuffar till Agon på det sättet när Agon skjutit trots avblåsningen...
Fint med 3 poäng iallafall, hoppas på en liten spurt likt slutet av säsongen förra året uppåt i tabellen.