2010-10-19, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Det var Hans Shimoda som sa det. Det han kunde säga om killen i fråga var att han var alldelses nyseparerad och hade haft ett (kortare) förhållande med Hurtig. Då borde kanske någon kunna rota fram vem han är, som den mycket välkända person han verkar vara. Väntar med spänning...

Ja är det Ola Rapace så är det riktigt "juicy". Kan förklara det snabba uppbrottet från hustrun.

Nej, det var inte Hans som sa det.
Citera
2010-10-19, 10:36
Medlem
ehurus avatar
Man förutsätter att myndigheterna följer upp den här graviditeten och vad som är kvar av det eventuella förhållandet med den "farligaste" skådepelaren. Kontinuerliga drogtester av båda föräldrarna känns som en självklarhet.
Att sedan "smockan" hängt i luften både bildligt och bokstavligen hos de båda talar för att vi snart har en tråd som närmar sig fyrsiffrigt sidantal med skrämmande underhållning.
Citera
2010-10-19, 11:31
Medlem
Från Hurtigs blogg....
"Posted by Catarina Hurtig on October 18th, 2010 Leave comments

Min vän Dan Norrå har en fantastisk utställning i Gärdets T-bana uppgång Värtahamnen som jag verkligen kan flagga för. Midsommarbarn sida vid sida med gisslandrama. Sverige. Man får många tankar när man ser hans foton. En tanke är att göra en Demi Moore @ Vanity Fair. Nu ganska snart. Idén var inte min utan Dans. Vi får se hur jag gör "

Hon är inte riktigt klok någonstans!
Citera
2010-10-19, 11:42
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm86
Nope, det stallet har inte haft några hästar hemma på väldigt, väldigt länge.
Citera
2010-10-19, 12:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Från Hurtigs blogg....
"Posted by Catarina Hurtig on October 18th, 2010 Leave comments

Min vän Dan Norrå har en fantastisk utställning i Gärdets T-bana uppgång Värtahamnen som jag verkligen kan flagga för. Midsommarbarn sida vid sida med gisslandrama. Sverige. Man får många tankar när man ser hans foton. En tanke är att göra en Demi Moore @ Vanity Fair. Nu ganska snart. Idén var inte min utan Dans. Vi får se hur jag gör "

Dan Norrå är ju även Linda Rosing-Thelenius "bäste" vän!

Vad mer delar Linda med Catarina?
Citera
2010-10-19, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Dan Norrå är ju även Linda Rosing-Thelenius "bäste" vän!

Vad mer delar Linda med Catarina?

Rapace och Fadde
Citera
2010-10-19, 12:37
Medlem
ehurus avatar
Hennes självbild är skrattretande störd. Om hon gör Deemi@Vanity... och ser sig som Deemi - var blir då publikationen? Kamratposten, Värnpliktsnytt?
Citera
2010-10-19, 12:41
Medlem
ehurus avatar
I tråden om Ola Rapace läser man nu att förhållande inte existerar, han dejtar och blandar friskt som vanligt.
Citera
2010-10-19, 12:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Rapace och Fadde

De delar skräp, alltså.....
Citera
2010-10-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Hennes självbild är skrattretande störd. Om hon gör Deemi@Vanity... och ser sig som Deemi - var blir då publikationen? Kamratposten, Värnpliktsnytt?

Inte kamratposten vi vill väl inte förstöra nästa generation...
Väntar med spänning på kvällstidningarnas löp....
Eftersom hon är allt annat än frisk så kan ju vad som helst komma ur hennes mun!

Från Hurtigs blogg
"Att signa skilsmässoansökan är det bästa jag gjort näst efter att föda min son. Bättre än alla böcker jag nånsin kommer signera."

Som sagt kanske dags att ta hand om det barnet man har innan man sätter nya till världen, men vem är jag att döma henne!
Patetisk människa måste jag säga, inte konstigt att Noomi tog ut skillsmässa, bli offentligt förudmjukad på det sättet är ju hemskt.
Kan inte tänka mig att Ola vill ha barn med henne någonsin, klart stoppar man in den får man ta konsekvenserna av det och nu är det barn!
Jag tror dock inte att detta är ett gemensamt beslut utan något som hon har bestämt själv.
VIDRIGT! Hur kan man föda ett barn med någon som inte vill?!
Citera
2010-10-19, 17:18
Medlem
Citat:
VIDRIGT! Hur kan man föda ett barn med någon som inte vill?!
Just dom orden kommer hon att ångra...
Citera
2010-10-19, 18:59
Medlem
Jagerbys avatar
Vad innebär det att göra en "Deemi@Vanity Fair"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in