2010-10-19, 19:32
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Vad innebär det att göra en "Deemi@Vanity Fair"?

http://www.popcrunch.com/wp-content/...anity-Fair.jpg
Citera
2010-10-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Vad innebär det att göra en "Deemi@Vanity Fair"?

Dubbelpost, Xallo var först. Tar bort min länk.

Så spännande och nytt känns det inte år 2010 att göra en "Deemi@Vanity Fair". Men Hurtig anser nog att hon spelar i samma division som Deemi.
Senast redigerad av birkaboo 2010-10-19 kl. 19:41.
Citera
2010-10-20, 00:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Dubbelpost, Xallo var först. Tar bort min länk.

Så spännande och nytt känns det inte år 2010 att göra en "Deemi@Vanity Fair". Men Hurtig anser nog att hon spelar i samma division som Deemi.
...och inte bara det. Hon har ju duat våra kungligheter.
Citera
2010-10-20, 00:16
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
...och inte bara det. Hon har ju duat våra kungligheter.

Ojojoj.... Och lilla jag som har duat henne. Jag måste ju nästan vara i samma klass då.

Kanske även jag kan få vara på VF:s omslag. Blir lite svårt med gravidbilden, men om jag äter upp mig så kanske folk tror att jag är på smällen.

Hon är inte klok. Hur fan kan hon jämföra sig själv med Demi Moore? Det värsta är att, med kännedom om hur hon funkar, så är det inget självironiskt skämt.
Senast redigerad av Albertus.Pictor 2010-10-20 kl. 00:18.
Citera
2010-10-20, 10:36
Bannlyst
Stackarn...inte nog med att dom lägger ner såpan så det blir inga stålar, hon nämns inte ens bland 'celebriteterna'...

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7985675.ab
Citera
2010-10-20, 20:25
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Enligt säkra källor ska Catarina Hurtig vara gravid tillsammans med Ola Rapace...

...Jä jä va va de ja sa!
Citera
2010-10-23, 09:01
Bannlyst
Kul att hon går vidare i sitt liv.
Citera
2010-10-23, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra
Stackarn...inte nog med att dom lägger ner såpan så det blir inga stålar, hon nämns inte ens bland 'celebriteterna'...

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7985675.ab

Verkligen synd, hon hade kunnat lyfta en sådan serie
Citera
2010-10-27, 16:40
Medlem
BettyBoop80s avatar
Ett tag sen jag tittade in i denna tråden och nu ser jag ju att den håller samma klass som tidigare. Fortfarande grymt synd om sonen, man får hoppas att han har någon vettig i sin omgivning som kan stötta honom

Satt och läste svärmors Hänt Extra och blir lite smått paff att CHs graviditet nämns i denna tidning:

Citat:
ur Hänt Extra
Vem är pappa till barnet..?

Den skandalomsusade hovreportern Catarina Hurting är gravid. Men hon vägrar avslöja vem som är den blivande fadern. Rykten har b la pekat ut Ola Rapace efter hans plötsliga skilsmässa för en tid sedan. På en direkt fråga från newzglobe. com svarar Hurtig:
- Det stämmer att jag väntar barn, men jag vill inte prata om detta.

Det gäller att hålla skvallergrytan kokande...

Jag tycker att sista meningen är helt underbar. Reportrarna på Hänt Extra brukar annars vara rätt mesiga och fjäskiga, men i detta fallet tycker jag det märks att de inte heller har så bra syn på Hurting. Detta hade jag trott skulle stå som skvaller om icke namngiven person...

Tragiskt att det blir ännu ett barn att ha vårdnadstvist osv med...hoppas att det blir lättare att komma överens denna gången för barnets skull!
Citera
2010-10-27, 19:27
Medlem
Det är på Se och Hörs löp idag!
Tycker att det är rätt roligt att se vad som står...bland annat den personen som skrev i denna tråd att den sett Ola Rapace gå in i hennes port på Linnegatan är en säker källa...Så antingen har den personen ringt in ett tips till Se och Hör och sen avsöljat det här eller så är det så att Se och Hör kallar flashback för en säker källa?? Hahahahaha! Vidare går att läsa att han först har nekat till att han är pappa men att han sen har skrivit under skillsmässan. Stackars hans barn och Noomi.
Det står dessutom att Ola ibland brukar sova hos Hurtig.....ja och imorgon regnar det makaroner bara så ni vet!
Citera
2010-10-28, 15:25
Medlem
Ronilles avatar
Imorgon ska tydligen Hurtig vara med i The Voice och tala ut om graviditeten! Spännande att se om korten läggs på bordet eller om det bara bli trams.
Citera
2010-10-28, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Imorgon ska tydligen Hurtig vara med i The Voice och tala ut om graviditeten! Spännande att se om korten läggs på bordet eller om det bara bli trams.

Vet du hur dags?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in