2010-11-22, 11:24
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Sunset Beach, den gamla serien. Fantastisk!

Då måste hon ju ha kört med kudde under kläderna, för hon har ju ändock minglat med mage, även om den har sett liten ut kontra den vecka/månad hon skulle varit i.

Men är man så sjuk att man gör något sådant om det nu inte bara är ett rykte?

Ooohhh, någon som förstod min hänvisning, det trodde jag inte. Var helt övertygad om att jag var den enda som såg den serien!

OnT: Hurtig har alltså haft en synlig mage? Nä, jag tror inte på "kudde under tröjan"-knepet eller att hon haft en sån fejkmage de har när de spelar gravida, det låter väääldigt långsökt det hela! Är bebisen en sån där "prova på att ha bebis"-docka man ger tonåringar som vill bli gravida också då eller? Nej, Transa, här tror jag dina rykten har fel. Visst att Hurtig verkar fattas en hel del skruvar (om inte alla) men det får väl ändå finnas gränser för vad fantasin hittar på
Citera
2010-11-22, 18:22
Medlem
ehurus avatar
http://ladylike.se/2010/10/

En bit ner på sidan en bild från Caféets 30års fest. Föreställer den bilden en person som har två veckor kvar att föda? Om hon fått en dotter så har hon endera adopterat eller nyttjat en surrogatmamma?
Citera
2010-11-22, 18:39
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
http://ladylike.se/2010/10/

En bit ner på sidan en bild från Caféets 30års fest. Föreställer den bilden en person som har två veckor kvar att föda? Om hon fått en dotter så har hon endera adopterat eller nyttjat en surrogatmamma?

Där är en mage men den ser inte jättestor ut. Dock kan vinkeln trolla bort en del. Sen är där ju en del som det inte syns alls på när de är gravida så jag tycker inte att den bilden säger varken det ena eller det andra egentligen.
Det borde inte vara så svårt att reda på om hon har fått en dotter...men jag har själv ingen aning om hur man gör så jag borde nog hålla klaffen egentligen
Citera
2010-11-22, 18:43
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Där är en mage men den ser inte jättestor ut. Dock kan vinkeln trolla bort en del. Sen är där ju en del som det inte syns alls på när de är gravida så jag tycker inte att den bilden säger varken det ena eller det andra egentligen.
Det borde inte vara så svårt att reda på om hon har fått en dotter...men jag har själv ingen aning om hur man gör så jag borde nog hålla klaffen egentligen
Men vänta nu... och hon var på tillställningen och den var T V Å veckor innan nedsläpp... Ingen har något märk, inget kommenterat.
Edit.
...för någon trogen fb'are var väl bjuden?
Senast redigerad av ehuru 2010-11-22 kl. 18:48.
Citera
2010-11-22, 19:47
Medlem
Ronilles avatar
När jag var i vecka 37 så trodde folk att jag var i femte månaden, gick upp 7 kg allt som allt och såg ut som en orm som svalt en golfboll, så man behöver inte se höggravid ut för att vara nära nedkomst. Det beror ju helt på vilken kropp man har, hur livmodern ligger, hur stort barnet är etc.

Finns det inga fler foton på henne och är det någon som har orkat ringa Skatteverket?

BettyBoop80: Jajemen, säger bara Terror Island! (sorry för OT)
Citera
2010-11-22, 20:45
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Man MÅSTE inte göra faderskapstest

Om hon vill MÅSTE han göra ett test.

Om modern väcker talan om fastställande av faderskap, så räcker det att hon yrkar på faderskapstest för att den presumtive fadern måste underkasta sig ett sådant. Enligt 2 § och 2a § ovansående lag kan rätten förelägga fadern att vid vite genomgå sådan undersökning och om det inte hjälper biträde av polismyndighet för att undersökning skall komma till stånd.
Citera
2010-11-24, 17:40
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drittewelle
Om hon vill MÅSTE han göra ett test.

Om modern väcker talan om fastställande av faderskap, så räcker det att hon yrkar på faderskapstest för att den presumtive fadern måste underkasta sig ett sådant. Enligt 2 § och 2a § ovansående lag kan rätten förelägga fadern att vid vite genomgå sådan undersökning och om det inte hjälper biträde av polismyndighet för att undersökning skall komma till stånd.

Nu svarade du på något som togs ur sitt sammanhang. Jag menade att det inte är tvunget med faderskapstest. Jag och Hurtig skulle enkelt kunna sätta mig som pappa genom att skriva på ett papper med två "vittnen". (eftersom horan inte är gift). Om han då skulle den hävda sin rätt till barnet går han det extremt jävla svårt. Han kan inte tvinga henne att gå med på testet
Citera
2010-11-24, 23:06
Medlem
Skönt taekwondo80 nu har vi team Hurtig på gång igen...

Mmm men kom igen späd på mer!!!! Victor och Elmqvist är sååååååååååååååååå jävla störda, finns inget ord för det....

Catarina Hurtig är gudsbarn, hon är inte alls en HORA som hela Östermalm påstår att hon är

Kom med nåt nytt, besöksförbud? hahahha då behöver man först vara i rätten och dom två har aldrig varit där, men kanske i din fantasi värld..

Catarina Hurtig är Sveriges största hora, slampa jaa u name it.. tycker du inte det själv så har du några skruvar lösa som behöver dras åt
Citera
2010-11-25, 01:51
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taekwondo80
I o med att TransaHURTIG påstår att HAN känner Ola Rapace vänner och att DE skulle sagt att Ola var ett psykfall fattar man ju vem som är psykfallet. Knappast Ola o knappast Catarina. Ola har oxå sagt nånstans att en psykopat spridit ut detta om dem, klart exet e den skyldiga. Avskum verkar va en förmildrande omskrivning. Verkar ju va en riktigt rutten gubbe som slagit både henne och ungen. Han blev väl galen när hon var otrogen med Rapace av alla.

Bara undrar över det fetade. Vilket av exen menar du hon har varit otrogen med Rapace mot? Exmaken eller Victor? Har Victor med slagit pojken eller? För exmaken har hon ju varit skild från länge så det låter konstigt att säga att hon varit otrogen mot honom.

Sen undrar jag hur mycket en stund med Hurtig kostar? Eftersom alla säger att hon är en hora menar jag då. För mig är horor såna som tar betalt för att ha sex. Så alla som kallar henne hora verkar ha koll på henne och hennes taxa...fick ni inte vad ni betalt för eller?? (detta är ingen fråga till citerad användare utan allmänt mot alla som skriver och kallar henne för hora)
Senast redigerad av BettyBoop80 2010-11-25 kl. 01:54.
Citera
2010-11-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG
Skönt taekwondo80 nu har vi team Hurtig på gång igen...

Mmm men kom igen späd på mer!!!! Victor och Elmqvist är sååååååååååååååååå jävla störda, finns inget ord för det....

Catarina Hurtig är gudsbarn, hon är inte alls en HORA som hela Östermalm påstår att hon är

Kom med nåt nytt, besöksförbud? hahahha då behöver man först vara i rätten och dom två har aldrig varit där, men kanske i din fantasi värld..

Catarina Hurtig är Sveriges största hora, slampa jaa u name it.. tycker du inte det själv så har du några skruvar lösa som behöver dras åt

Du verkar ju knappast vara något under av psykisk hälsa själv med tanke på ditt användarnamn och den osammanhängande rappakalja med fula tillmälen du producerar. Jag tror t ex inte att Hurtig har prostituerat sig? Hyfsa språket en smula!
Citera
2010-12-16, 20:19
Medlem
Grandiosos avatar
Hur står det till med levnadsglada hovreportern? Länge sedan man hörde något om henne.
Har hon verkligen fått barn? Eller är det ett fantasifoster?
Den här tråden är storartat underhållande. Helt sjuk egentligen, lika sjuk som huvudpersonen verkar
vara. Den har alla tänkbara ingredienser man kan begära. Och man måste säga att horiga Hurtig
uppfyller varenda kriterie i checklistan över psykopatiska drag.
Och jag som när jag såg henne för första gången på tv för många år sedan tyckte att hon verkade
vara så oskuldsfull och rar.
Men är det inte just det som är ett av de mest utmärkande dragen hos en psykopat att hon lätt som
en plätt kan slå blå dunster i ögonen på folk.
Men tack fröken Hurtig för alldeles förträffliga lässtunder.
Hitta på något nytt nu av sensationskaraktär så vi alla blir nöjda.
Vad som helst, bara så att den här tråden får förnyat liv.
Vi väntar med spänning.

Citera
2010-12-31, 07:35
Medlem
Grandiosos avatar
Vad i all världen? Ännu ingenting nytt att rapportera?

Den här tråden är ju lika stendöd som en ihjälklubbad säl.

Har Hurtig blivit så gruvligt lugn av sig, så med ens? Man blir djupt besviken...
Så spännande och innehållsrik tidigare, denna tråd.

Det går utför med allt i denna värld. Så också med livgivande skvaller om somliga.

Nu drar jag fan i mig härifrån för gott...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in