2009-12-23, 19:57
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojjtan
Catarina Hurtig är tillsammans med Victor Thinnerstedt! HERRE MIN GUD säger jag bara.

Han är 87:a och Stockholms största mupp. Tror att han är P. Diddy men är livrädd och lever på pappas pengar. Brukar sitta på Fridays (Stureplan) och dricka skumpa. Finner inga ord. Detta par slår allt.

HAHAHAHAHA!

De verkar så kära, med tanke på att han har en bild på sig och Catarina som profilbild på facebook...? http://i45.tinypic.com/11rw00n.jpg
Ja, jösses vilken soppa!
Citera
2009-12-23, 20:41
Medlem
Vem

Citat:
Ursprungligen postat av ojjtan
Catarina Hurtig är tillsammans med Victor Thinnerstedt! HERRE MIN GUD säger jag bara.

Han är 87:a och Stockholms största mupp. Tror att han är P. Diddy men är livrädd och lever på pappas pengar. Brukar sitta på Fridays (Stureplan) och dricka skumpa. Finner inga ord. Detta par slår allt.

HAHAHAHAHA!

Vem är Victors pappa? Varifrån kommer pengarna?
Citera
2009-12-23, 21:34
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gerdin_ii
Vem är Victors pappa? Varifrån kommer pengarna?

Det undrar jag också. Jag träffade snubben på en Connoisseur fest för inte länge sedan. Då verkade det snarare som om han var ditbjuden av en av arrangörerna snarare än att han borde vara där.

Han hade med sig två vänner som inte heller borde varit där och de kom alla efter själva festen.
Citera
2009-12-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
De verkar så kära, med tanke på att han har en bild på sig och Catarina som profilbild på facebook...? http://i45.tinypic.com/11rw00n.jpg
Ja, jösses vilken soppa!

Har inte hört talas om han men han ser ju ut som 1000 andra
runt Stureplan och om han nu fått ihop det med C H så säger
jag bara GRATTIS eftersom hon är en skönhet.
Citera
2009-12-24, 01:46
Medlem
bekräftar min känsla

Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Det undrar jag också. Jag träffade snubben på en Connoisseur fest för inte länge sedan. Då verkade det snarare som om han var ditbjuden av en av arrangörerna snarare än att han borde vara där.

Han hade med sig två vänner som inte heller borde varit där och de kom alla efter själva festen.

Bekräftar min känsla att Victors deg snarare är av sms-låne karaktär än varaktig. Hoppas att det går bra för honom. Ngn som kan kullkasta detta?
Citera
2009-12-24, 09:04
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Bekräftar min känsla att Victors deg snarare är av sms-låne karaktär än varaktig. Hoppas att det går bra för honom. Ngn som kan kullkasta detta?

Nej alltså det verkar vara ett rimligt antagande.
Han var fullt upptagen med att "försöka styra drinkbiljetter". Jag frågade honom då om han ville ha en drink eller något, men han skulle lösa det sa han.

Jag har faktiskt ingen aning om karln har eller inte har pengar. I sak intresserar det mig inte, mest intressant är om fanskapet tror sig hittat sitt livs kärlek via Hurtig.
Citera
2009-12-24, 21:58
Medlem
Ultimate

Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Nej alltså det verkar vara ett rimligt antagande.
Han var fullt upptagen med att "försöka styra drinkbiljetter". Jag frågade honom då om han ville ha en drink eller något, men han skulle lösa det sa han.

Jag har faktiskt ingen aning om karln har eller inte har pengar. I sak intresserar det mig inte, mest intressant är om fanskapet tror sig hittat sitt livs kärlek via Hurtig.

Bara en fråga - träffade du honom på en Coinessur fest? Jag får någon tidning som heter det inplastad i grått.. Har det ngt med festen att göra och är festerna bra?
Citera
2009-12-25, 00:41
Medlem
Italienskans avatar
Skittråkiga fester. Men goa snittar.
Typ bara 5% av de inbjudna som matchar inkomstligan...
Personligen är jag tyvärr inte en av dem, men får av nån underlig anledning inbjudningar som jag givetvis är snabb att utnyttja.

Anyway, tillbaka till ämnet.
Nu när Hurtig är huvudperson till en av 2009:s mest uppmärksammade rättsfall, (i skvallerpressen) varför i hela friden rensar hon inte då bland sina 2197 vänner på fejjan???
När hennes inlägg t.o.m citeras i pressen?

Kvinnan har ju helt klart en skruv lös.
Citera
2009-12-25, 10:27
Medlem
z2joiss avatar
Connesieur brukar arrangera typ champagneprovning och liknande. Kostar dock en slant att vara med. Kommer man på eftersläppet har man förmodligen tagit sms-lån. :-)
Citera
2009-12-25, 10:31
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Skittråkiga fester. Men goa snittar.
Typ bara 5% av de inbjudna som matchar inkomstligan...
Personligen är jag tyvärr inte en av dem, men får av nån underlig anledning inbjudningar som jag givetvis är snabb att utnyttja.

Anyway, tillbaka till ämnet.
Nu när Hurtig är huvudperson till en av 2009:s mest uppmärksammade rättsfall, (i skvallerpressen) varför i hela friden rensar hon inte då bland sina 2197 vänner på fejjan???
När hennes inlägg t.o.m citeras i pressen?

Kvinnan har ju helt klart en skruv lös.

Eller så har de som jag kapital och klarar det via den vägen?
Citera
2009-12-25, 10:32
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Bara en fråga - träffade du honom på en Coinessur fest? Jag får någon tidning som heter det inplastad i grått.. Har det ngt med festen att göra och är festerna bra?

Japp, festerna hålls av tidningen. Oftast av den trötta Peder Lamm
Citera
2009-12-25, 10:33
Medlem
z2joiss avatar
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid400.dbp.asp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem