Det var Hans Shimoda som sa det. Det han kunde säga om killen i fråga var att han var alldelses nyseparerad och hade haft ett (kortare) förhållande med Hurtig. Då borde kanske någon kunna rota fram vem han är, som den mycket välkända person han verkar vara. Väntar med spänning...
Ja är det Ola Rapace så är det riktigt "juicy". Kan förklara det snabba uppbrottet från hustrun.
Olala!
Bingo! Det här måste vi luska i. Verkar ganska troligt...ingenting är heligt för Hurtig.
När skall människan, journalisten lära sig att stava?
Från hennes blogg (fetningen är från moi):
"Jag vet att det är tjänstefel av mig att inte avslöja detaljerna för er men jag kan säga så mycket som att jag drack champagne på tu man hand med Sveriges absolut snyggaste & sexigaste & duktigaste & farligaste skådespelare i torsdags kväll & att jag sen efter att ha umgåtts med Mr Big & några andra prinsar på Collage & Village träffade honom igen men var & hur & när & vad som hände kan jag dessvärre inte berätta men när ni mina exprinsar läser detta vet ni xakt vem det är eftersom jag sett alla hans filmer ett antal gånger & tvingat er att göra detsamma."
Hon förlorade vårdnaden om sitt barn, så det verkar naturligt att hon vill ha ett nytt. Men stackars barn...om det nu är så?
Ola & Catarina= Sveriges svar på Sid & Nancy!
Senast redigerad av Italienskan 2010-10-15 kl. 13:38.
Jag trodde att CH var helt rökt i STHLM efter sommarens debacle...men tydligen så är Ulf's sloppy seconds good enuff för Rapace Nåja, det är bara att önska dem lycka till och så ber vi en stilla bön att hon INTE är gravid. Eller om vi ogillar Rapace så kan hon gott vara det....
OT-kul att se bekanta nick igen. Hej på er alla!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!