Citat:
Ursprungligen postat av engl
Det blir dock ett problem då hästen i verkligheten är mindre än vad dess ryttare tror att den är.
Tips: Läs någon filosofi- eller retorikkurs så kanske du lär dig diskussionens ädla konst.
Det var väl det jag visste, att du var retoriker i första hand och inte någon vetenskapligt skolad psykometriker. Nog för att du kan snacka väl, men du övertygar inte en professor som undertecknad.
Citat:
Ursprungligen postat av engl
Nu famlar du efter halmstrån och kör med diverse fula diskussionstekniker in absurdum, istället för att faktiskt besvara en enda fråga. Att du dessutom tar till härskartekniker är inte särskilt vettigt.
Nejdå, det skulle aldrig falla mig att vilja härska över ungtuppar som du i den här hönsgården. Vi har ju redan gått igenom det här med hästarna, och det är med sådana ädla djur jag föredrar att härska.
Sedan har du fortfarande inte fångat upp de vetenskapliga hintarna jag gav dig tidigare, utan du går i polemik likt ett barn som inte tror på vuxna och andra auktoriteter.
Innan du går vidare, skulle det vara bra för din trovärdighet om du länkade till de källor där du hämtar dina (fel)tolkningar ?