2006-11-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dream0n
Vadå turk? Tommy är renrasig arier!

Å fan...har inte kollat så noga. Men det är iaf en tvättäkta "turkaffär".

On topic: Nån som smakat Spendrups lyxmust än? Skulle ju komma den här veckan.
Citera
2006-11-02, 23:07
Medlem
gunnarks avatar
Lidls Julmust

går vissa rykten att dom inte kommer ha sin julmust iår

enda produkten som dom var bra på
Citera
2006-11-02, 23:09
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Kan medela att en hel apotekarnes julmust har slinkit ned och att den var go i kistan.

Fyllig. Tyvär lite lite skummig.
Citera
2006-11-02, 23:37
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Fyllig. Tyvär lite lite skummig.

Ar det bara jag som tycker det ar flott nar det skummar friskt?
Citera
2006-11-02, 23:53
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Nej, läs om läs rätt

Jag sa att den var för lite skummig! I want more!
Citera
2006-11-02, 23:56
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Nej, läs om läs rätt

Jag sa att den var för lite skummig! I want more!

Nej men oj! Forlat mig. Jag tankte att du menade att den var lite, lite skummig. Vilket jag tolkade som att du inte tyckte var bra. Men da ar vi ju overens!
Citera
2006-11-03, 00:58
Medlem
ok,
Två saker:
1. har hört snack då och då att det skulle vara skillnad på påsk och julmust, smakmässigt på nåt sätt. Jag kan inte tro annat än att det är en myt. Nån som hört om det här?

2. Hur skulle det smaka om det fanns must med alkohol i? Alkomust helt enkelt. Det är ju ändå i princip öl. Det skulle väl inte vara omöjligt, eller?
Citera
2006-11-03, 11:53
Medlem
crisscrosss avatar
Anordnade en blindtest för min flickvän som påstod att Apotekarnes är överlägsen. Hon fick testa flera gånger och varje gång valde hon Eldorados julmust över Apotekarnes!
Roligt då den kostar ungefär hälften.
Det är i princip samma must ändå för i princip all must görs med essens från Roberts. Kan väl skilja i mängden kolsyra och vilket vatten de blandar ut med.
Det verkar dock bara vara Apotekarnes som säljer must året runt (den heter då det inte är påsk eller jul helt enkelt bara Must)
Citera
2006-11-03, 15:27
Medlem
Trumpeters avatar
Sitter med ett glas kall julmust framför mig just nu.
Citera
2006-11-03, 15:33
Bannlyst
Har nu införskaffat Gammeldags julmust från Guttsta Källa. Mycket gott
Citera
2006-11-03, 15:47
Medlem
puckots avatar
Köpte mig en hel back med julmust från Apotekarnes igår för 64kr på ICA(20st). Hur kommer det sig att det var så billigt egentligen? För en flaska kostar ju typ 5.50/st inklusive pant, sen trodde jag dessutom att det skulle bli lite extra för själva backen.

Jag hade ju kallt räknat med runt 120-140 spänn eller något. Räknade tjejen i kassan fel måntro eller är det någon slags rabatt man får när man köper en hel back?
Citera
2006-11-03, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Köpte mig en hel back med julmust från Apotekarnes igår för 64kr på ICA(20st). Hur kommer det sig att det var så billigt egentligen? För en flaska kostar ju typ 5.50/st inklusive pant, sen trodde jag dessutom att det skulle bli lite extra för själva backen.

Jag hade ju kallt räknat med runt 120-140 spänn eller något. Räknade tjejen i kassan fel måntro eller är det någon slags rabatt man får när man köper en hel back?
Köpte du bara backen? Ibland så att man får rabatt på backen om man handlar för en viss summa i butiken, iallafall där jag bor.
Det lät billigt iallafall, fatta nästa gång du köper en ny, då får du ju pant.

Edit: nu blev jag osäker...det kanske är så billigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in