God jul!
Den största frågan är varför Apotekarnes för några år sedan minskade innehållet till 1.4 liter. Det har troligtvis redan avhandlats på FB men ändå.
Du, det va en väldigt bra fråga?
Det måste man få ett svar på ju.
God jul!
Den största frågan är varför Apotekarnes för några år sedan minskade innehållet till 1.4 liter. Det har troligtvis redan avhandlats på FB men ändå.
Går det inte snabbare att söka efter svaret själv? Och dessutom slippa de gamla vanliga FB-spekulationerna och -konspirationsteorierna?
Va fan jag hittade julmust i affären igår, tänkte precis starta en tråd om det.
Sitter nu inne på min andra 1,4 liters med apotekarens och det är fan inte light
Har letat efter Spendrups fina julmust men inte hittat den.
Den enda spendrups som fanns var den vanliga. Var en hel uppsjö av julmuster (heter det så?) i affären och jag visste inte vilken jag skiulle ta men har inte smakat spendrups i år så det blev den. Har någon smakat Spendrups Extra´fin eller har den ens kommit ut på marknaden?
Jag höll på att få förra julen förstörd eftersom mina föräldrar tyckte att de gjort ett fynd när de hittade sexpack med julmust på ÖB för inga pengar alls, vilket gjorde att de köpt på sig ett lager inför julhelgen. Nu kommer jag inte ihåg vad märket hette, men smakade röv gjorde det. Sockerfritt var det också till på köpet.
Det slutade med att jag åkte och köpte riktig must som jag drack själv medans de andra led och försökte hålla masken.