2006-11-03, 15:55
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Köpte du bara backen? Ibland så att man får rabatt på backen om man handlar för en viss summa i butiken, iallafall där jag bor.
Det lät billigt iallafall, fatta nästa gång du köper en ny, då får du ju pant.

Edit: nu blev jag osäker...det kanske är så billigt?

Vid det tillfället köpte jag bara backen ja. Jag blev lagom chockad när tjejen sa 64kr, men jag tänkte att om hon nu har räknat fel är det ju bara dumt av mig att påtala det. Så jag höll käft och tackade och tog emot.
Citera
2006-11-03, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Vid det tillfället köpte jag bara backen ja. Jag blev lagom chockad när tjejen sa 64kr, men jag tänkte att om hon nu har räknat fel är det ju bara dumt av mig att påtala det. Så jag höll käft och tackade och tog emot.
Haha ja inte säger man något iallafall, om man inte är på strålande humör och är "rik" för tillfället.
6,40 kr/litern om jag har räknat rätt. Sen är läsk alltid godast i glasflaska också, ja alla drycker nästan.
Citera
2006-11-03, 16:02
Bannlyst
Ngn som vet vart man kan köpa "julebrus" det dom har i norge istället för julmust? helst i karlstad trakten ? Den är jättegod
Citera
2006-11-03, 20:38
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Haha ja inte säger man något iallafall, om man inte är på strålande humör och är "rik" för tillfället.
6,40 kr/litern om jag har räknat rätt. Sen är läsk alltid godast i glasflaska också, ja alla drycker nästan.

Jag bjuggar sju spänn för skattkistan.
Citera
2006-11-03, 21:27
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Kan meddela att du har handlat för ett helt normalt pris när det gäller backen
Citera
2006-11-03, 21:56
Medlem
thebandits avatar
Eldorados must smakar röv! Fattar inte hur så många kan gilla den...
Citera
2006-11-03, 23:42
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Kan meddela att du har handlat för ett helt normalt pris när det gäller backen

Hur kommer det sig att det är så billigt då? Med tanke på att en flaska kostar nästan ca. 4.60 och ca. 5.50 inklusive pant, åtminstone enligt den där prismaskinen som man kan dra med på streckkoden, om jag minns rätt. För räknar man styckpriset gånger 20 flaskor, så blir det ju typ 93kr om jag har räknat rätt, och tillsammans med panten typ 110kr.

Är det någon slags rabatt man får när man köper en hel back? Är ju nästan hälften av vad jag hade räknat med. Tjänar man ju ruskigt mycket på att köpa en hel back i taget isåfall.
Citera
2006-11-03, 23:44
Medlem
wivalliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Eldorados must smakar röv! Fattar inte hur så många kan gilla den...

Smakar din röv julmust?
Citera
2006-11-04, 00:14
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Hemska dryck..
Same shit but different name, på den helsikes musten som har en förmåga att stå på folks bord, påsk, jul och fan säkert snart på midsommarn..
Citera
2006-11-04, 09:02
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wivallius
Smakar din röv julmust?

Ja, Eldorado Julmust!
Citera
2006-11-04, 10:18
Medlem
Skints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Hemska dryck..
Same shit but different name, på den helsikes musten som har en förmåga att stå på folks bord, påsk, jul och fan säkert snart på midsommarn..

Åååå lycka... midsommarmust.
Citera
2006-11-05, 16:59
Medlem
mankers avatar
Hur mycket Gudamust har ni lyckats få i er såhär långt då? finns en risk att man tröttnar långt innan jul?

tror ja druckit uppemot 10 liter sen det kom. men ack så gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in