Vill minnas att jag tidigare i tråden har förespråkat Apotekarnes, men måste säga att jag har reviderat min uppfattning något...
Tycker av någon anledning som jag inte riktigt kan sätta fingret på att Nygårda smakar mycket bättre än Apotekarnes i år.
Men rent generellt så dessa två märken de enda som är värda att nämna; har testat både Lidls och ICA:s egna julmustar men de faller mig icke i smaken.
Har visst beställningsansvar i butiken jag jobbar och beställde Zeunerts på eget intiativ (utan tillåtelse från högre ort så att säga ). Mig vetterligen är då vi den enda butiken i min hemstad som har den.
Har visst beställningsansvar i butiken jag jobbar och beställde Zeunerts på eget intiativ (utan tillåtelse från högre ort så att säga ). Mig vetterligen är då vi den enda butiken i min hemstad som har den.
Vart är du hemmahörande då? Ålänning eller nåt åt det hållet?
Vilka två märken utgör det något begränsade utbudet?
Ännu längre österut, och om jag inte missminner mig så heter de stockmos och hellefors. Enligt mig är båda rätt så goda men själv föredrar jag nog hellefors.
Ännu längre österut, och om jag inte missminner mig så heter de stockmos och hellefors. Enligt mig är båda rätt så goda men själv föredrar jag nog hellefors.
Ajaj, då ser jag Du får helt sonika ta färjan hit & köpa på dig några backar relativt snart
Jag tror nog det bästa är när den (Apotekarnes) är väl kyld och en gnutta avslagen. Från början är det nästan alltid på tok för mycket kolsyra i, så jag har på senare tid börjat slå upp glaset en halvtimma innan maten är klar. Passar man på att ställa in det i kylen också så blir den som bäst.