Ett sista inlägg för att klargöra: Inte skickat något PM till Berny och jag är inte denna labru heller. Facebook har jag inte då jag inte har tid för det och inget behov så där har jag heller ej sökt dig. Att du ljuger om att ha fått PM från mig trodde jag inte om dig Berny men kan förstå ditt agerande eftersom du är så påhoppad härinne så du är förlåten.

Men försök att inte ljuga, det är ingen bra egenskap. (Inget illa ment alls, bara ett tips.) Ni kan säkert fråga William Haines om att bekräfta att jag inte skickat något PM till Berny. Han ser säkert sådant.
Tråkigt att Berny och den osynlige tycker och tror som de gör om mig men inget att göra något åt. Hoppas ni inte skriver mer om mig för jag vill inte behöva gå in här och kolla vad som sägs. Nu ska jag iväg på långresa med familjen så kommer inte ha tid att gå in här. Ha det så bra allihop!

(Och nej, ingen av er har en susning om vem jag är och så skall det förbli. Vill inte förknippas med varken denna tråd, flashback eller Berny Pålsson på något vis.) Kommer inte svara på några mail eller skriva mer i tråden, hoppas att det är förstått.
Ha det göttast, allihop och hoppas ni får en bra sommar!